  • 11. Data: 2004-04-28 13:34:45
    Temat: Re: VW - czy to normalne?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c6o9jv$f4r$1@news.onet.pl>, Glenn wrote:
    >> A kiedy się pojawi?
    >
    > ok. 2 dni od transakcji.

    Serio?! A nie wierzyłam, że doczekam czasów kiedy powiem, że
    zgrzybiałe pekao jest w czymś lepsze od innych młodych, prężnych,
    z zagramanicznym knowhowem:)

    > Najważniejsze jest to, że trzymasz tam kasiurę ;-))) Resztę VW ma w głębokim
    > poważaniu ;-)))

    Zauważyłam. Ciekawe czy ankietę, kt. jakiś czasemu robili już wrzucili
    do kosza?:)

    > No powiedzmy - PlusDiscount ;-))) Biedronka to chyba mbank ;-)))

    Nie znam PlusDiscount. To gorsze czy lepsze od Biedronki? Bo mBank
    ma się do vw jak Porche do... Volkswagena:)

    Renata

  • 12. Data: 2004-04-28 13:40:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 28 Apr 2004 14:56:33 +0200, w <c6o9jv$f4r$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > No powiedzmy - PlusDiscount ;-))) Biedronka to chyba mbank ;-)))

    To mBank torturuje swoich pracowników? ;)

  • 13. Data: 2004-04-28 13:41:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    28 Apr 2004 13:34:45 GMT, w
    <s...@l...localdo
    main>, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> napisał(-a):

    > Nie znam PlusDiscount. To gorsze czy lepsze od Biedronki? Bo mBank
    > ma się do vw jak Porche do... Volkswagena:)

    Jak mBank to Porsche, to Inteligo to chyba prom kosmiczny :)

  • 14. Data: 2004-04-28 13:51:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > A ja myślałam, że w banku wirtualnym to przede wszystkim wysoka
    > jakość kanałów elektronicznych.

    W tym momencie jedyny udany eksperyment z ING Direct dowodzi, ze bank
    wirtualny powinien miec jedynie kilka najlepszych w swojej klasie uslug. VW
    Bank sie w to wpisuje.
    To nie jest bank dla wszystkich, tylko dla osob, ktore maja sporo kasy - i
    dla nich jest b. ok.

    > A gdzie mówię, że nie chcę? A swoje wymagania uważam za standard, a
    > nie hoho. Onlinowość operacji bankowych w banku internetowym to hoho?
    > Przyjazny interfejs to hoho?

    Ty preferujesz onlinowosc i ladniejszy interfejs banku, a inny wysokie
    oprocentowanie konta i niskiem lub brak oplat. Nigdy nikogo nie zadowolisz.

    > W celach testowych.

    A w Lukasie masz juz konto?

    http://www.PRnews.pl

  • 15. Data: 2004-04-28 14:04:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > 28 Apr 2004 13:34:45 GMT, w
    > <s...@l...localdo
    main>, Renata Gołębiowska

    > Jak mBank to Porsche, to Inteligo to chyba prom kosmiczny :)

    Aha, to dlatego się nie nadaje do codziennego użytku ;-)))
    Zaparkuj se takim przed sklepem na mieście...
    a ile toto żre paliwa?;-)
    i to tylko wysokooktanowe ;-)))

  • 16. Data: 2004-04-28 14:14:01
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > a ile toto żre paliwa?;-)
    > i to tylko wysokooktanowe ;-)))

    Masz na mysli to 0,99 oktanów ? ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 17. Data: 2004-04-28 14:26:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > Czy vw to taka Biedronka wśród banków?

    Bardzo spodobało mi się to określenie i uważam je za całkiem prawdziwe. :-D

  • 18. Data: 2004-04-28 14:27:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    28 Apr 2004 16:04:32 +0200, w <5...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    main>, Renata Gołębiowska

    > Aha, to dlatego się nie nadaje do codziennego użytku ;-)))
    > Zaparkuj se takim przed sklepem na mieście...
    > a ile toto żre paliwa?;-)
    > i to tylko wysokooktanowe ;-)))

    A Porsche to się nadaje? Ja tym przez "spiących policjanów" na swoim osiedlu
    nie przejadę :)).

  • 19. Data: 2004-04-28 14:38:07
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c6ocsd$e0j$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > To nie jest bank dla wszystkich, tylko dla osob, ktore maja sporo kasy - i
    > dla nich jest b. ok.

    Nie wiem co masz na myśli pisząc "sporo kasy", ale ja uważam, że mam
    "sporo kasy" i ten bank nie jest dla mnie b. ok.

    > Ty preferujesz onlinowosc i ladniejszy interfejs banku, a inny wysokie
    > oprocentowanie konta i niskiem lub brak oplat.

    Przekręcasz to co mówię, nie ładniejszy tylko przyjazny, czyli
    intuicyjny, logiczny i bez zbędnych jałowych stron, kt. np. podają mi
    jedynie numery moich kont, a nie podają salda. Po kiego mi strona z
    numerem mojego konta?! Strony, kt. podają limit operacji, a wciąż ni
    chu chu o saldzie.

    > A w Lukasie masz juz konto?

    Mam.

    Renata

  • 20. Data: 2004-04-28 15:11:47
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Renata:
    > Wczoraj po 14.00 wypłaciłam pieniądze z bankomatu (Euronet), do tej
    > pory nie ma śladu tej operacji na stronach internetowych. Takie
    > opóźnienie to standard? Kiedy zwykle pojawia się taka operacja w
    > internecie?

    pierwsza moja wypłata VE z VW skutkowała takim samym zaskoczeniem:
    nie pojawiła sie żadna blokada na koncie, środki zostały zdjęte dopiero po
    3 dobach (do końca bez blokady środków).wyjmowałem z PeKaO.
    poźniej dla porównania wyjmowałem jescze z BZWBK i Millenium - to samo ;)

    > A jak jest w przypadku płacenia kartą, bo jeszcze nie
    > płaciłam?

    też nie. płacę VE Lukasa dla 1pln premii :))) i wypukłą BZ

    > Czy w tym banku jest coś fajnego poza tym, że jest tani?

    miał przestać być tani, były wątki na grupie - miały być opłaty, bodaj
    3pln albo 3,50pln, ale ucichło...

    pozdrawiam
    zbyszko janke