  • 71. Data: 2005-04-11 20:58:42
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: Major Bień <t...@s...pl>

    Krystek napisał(a):

    > P.S. A jeśli mam rachunek e-direct i token do niego ważny do 2009 i
    > otworzę teraz Plus konto a potem e-direct zamknę to chyba nic nie zapłacę?
    Zapłacisz. 36 zł to jest opłata roczna.

    Major Bień
    Nazywam się Major Bień i mam stopień majora

  • 72. Data: 2005-04-11 21:15:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Major Bień napisał:

    > Zapłacisz. 36 zł to jest opłata roczna.

    No chwila. Do tej pory było tak, że kto otwierał Plus konto mając konto
    e-direct nie płacił nic za nowy token. Jak najpierw otworzę Plusa a
    potem wypowiem umowę o e-direct to chyba nie zabiorą mi tokena,
    umożliwiającego dostęp do Plusa?

    K.

  • 73. Data: 2005-04-11 21:23:26
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    napisał w wiadomości news:d3dsr3$3qm$1@news.onet.pl...

    > I przeniesc sie do Pekao ;)

    Źle ! Trzba napisac pismo o nie naliczanie oplaty przynajmniej do konca
    roku....

    Jutro, z rana siadam i pisze...

    Glenn mogla by byc pomocna, swojego czasu wywalczyla tam znaczna redukcje 10
    PLN za niewykorzystany kawalek miesiaca... ale chyba mam z nia na pienku
    :)))

    MAd Hat
    ter

  • 74. Data: 2005-04-11 22:23:23
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Jeśli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem.
    >
    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    > wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    Samochodziki sie przestali sprzedawac...
    Ceny Skody stanely na glowie..
    ...to i VW Bank zaczal sie topic w gotowiznie...
    Wroci koniunkturka w motoryzacji to i rachuneczek bedzie za darmo
    ponownie...
    Taka jest moja koncepcja, tak ja to widze...

    MAd Hat
    ter

  • 75. Data: 2005-04-11 23:02:22
    Od: "S.T. " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> napisał(a):

> [...]
    > e-direct nie płacił nic za nowy token. Jak najpierw otworzę Plusa a
    > potem wypowiem umowę o e-direct to chyba nie zabiorą mi tokena,

    A kto mówi, że zabiorą?
    Przekwalifikują na 'token do +Konta' i skasują 36zł

  • 76. Data: 2005-04-12 05:52:42
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    PiotrF <...@...pl> wrote:
    > VW - bank zadowolonych klientów
    > kłamliwa reklama
    > hehe
    > wolne żarty
    >
    > zaraz drukuje formularz rezygnacji
    >
    > jak mam placić 5 zł to pójde sobie do śląskiego 50m od domu
    > i będę mogł pogadać z miłą panią a nie czekać godzinami na vw lini
    >
    > Piotr

    a ile w śląskim wypłaty z wszystkich bankomatów za free? ;) ja tylko
    dla tego miałem konto tam ;P
    Najlepiej niech multi podniesie opłaty za prowadzenie (albo jakąś
    wersje konta zrobi droższą) i tam niech będą wypłaty z wszystkich
    bankomatów za free (no i powiadomienia smsami hehe)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Jedynie miłość rozumie tajemnicę: innych obdarowywać i samemu przy

  • 77. Data: 2005-04-12 06:21:04
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2005 05:52:42 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>
    napisała:

    > a ile w śląskim wypłaty z wszystkich bankomatów za free? ;) ja tylko
    > dla tego miałem konto tam ;P
    > Najlepiej niech multi podniesie opłaty za prowadzenie (albo jakąś
    Ty, a zęby chcesz ? :-)
    > wersje konta zrobi droższą) i tam niech będą wypłaty z wszystkich
    Np. Aq2 :-)
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 78. Data: 2005-04-12 06:57:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Szymon napisał(a):

    > ING nie znam, ale co do emaksa to jest zmienne, a w VW stałe. Ja akurat
    > zdecydowanie preferuję stałe i pewnie dlatego Ty maz 5,3 na eMAX, a ja 6% na
    > Lukasie mimo obniżej stóp.

    OK, ale dalej podtrzymuję, że jeśli kogoś ciągnie do lokat w VW to
    niepotrzebne są mu konta e-direct i Plus Konto.

  • 79. Data: 2005-04-12 07:26:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Robert Wicik napisał(a):

    > Dla ułatwienia wystarczy zostawić sobie PlusKonto i obsługiwać je przez
    > telefon - tak miałem przed założeniem e-direct i tak też będę miał po
    > zamknięciu e-direct :)

    Ale jakie w tym ułatwienie? Przez IVR można zakładać tylko podstawowe
    lokaty Plus, inne i tak przez formularze... W sumie fakt, przelew na
    Plus Konto, założenie lokaty Plus via IVR, bez papierów...

    Do czego zmierzam: czy mając same lokaty ma się dostęp do IVRu? Chyba
    jednak nie...

  • 80. Data: 2005-04-12 08:07:44
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d3frh9$gg9$2@news.elsat.net.pl...

> [...]

    Dla ułatwienia wystarczy zostawić sobie PlusKonto i obsługiwać je przez
    telefon - tak miałem przed założeniem e-direct i tak też będę miał po

    Pozdrawiam
    Robert Wicik