  • 21. Data: 2003-07-11 12:59:33
    Temat: Re: VW Bank (direct) dzieli nagrodami :)))
    Od: n...@p...onet.pl

    > Stasiu- gdzieżeś Ty gdzie :-)))) ? Dobij Wojtka -tak ładnie prosi :-))))

    Pomalutku, niech się jeszcze trochę pomęczy ;)))
    ża skąpstwo chyba należy się jakaś kara?;-))) no nie???

  • 22. Data: 2003-07-11 13:05:30
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <n...@p...onet.pl>:

    > Ale telefonem Sony na pociechę to już mogę :)))

    Gratuluje serdecznie !!!

    To jest stacjonarny bezprzewodowy?

    --
    Robert

  • 23. Data: 2003-07-11 13:17:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Gratuluje wygranej!!!
    >
    > Happy for you,

    Dziękuję :-)))

    The same to you :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-07-11 13:27:18
    Od: n...@p...onet.pl

    > 4...@n...onet.pl,

    > Gratuluje serdecznie !!!
    A dzięki bardzo :)

    > To jest stacjonarny bezprzewodowy?

    Bezprzewodowy jak najbardziej ;)))
    Z tego co wiem GSM Sony-Ericsson,
    więcej szczegółów nie pamiętam :(
    ale dowiem się jak przyślą :)

  • 25. Data: 2003-07-11 13:27:41
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Ja zrezygnowalem pocztą wewnętrzną, nawet poszlo nieoczekiwanie latwo,
    bo ja
    > tylko pytalem, czy i jak mozna zrezygnowac, a odpowiedz byla, ze na
    > podstawie tego listu wewn. zmienila dyspozycje na obu rachunkach.

    A czy te wyciągi są płatne?

  • 26. Data: 2003-07-11 13:30:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > A czy te wyciągi są płatne?

    Nie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-07-11 13:37:07
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bema5n$igv$1@news.onet.pl...

    > Ja nie mam tego problemu, bo otworzyłem konto dokładnie 01.06 :-))

    No ja też właśnie dlatego chcę topić smutki! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 28. Data: 2003-07-11 13:44:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    beme2a$m7$...@p...warman.nask.pl,
    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>:

    > A czy te wyciągi są płatne?

    Bezposrednio nie, ale jednak w pewnym sensie wszyscy za nie placimy, no i
    drzewek szkoda :)

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-07-11 14:06:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bezposrednio nie, ale jednak w pewnym sensie wszyscy za nie placimy, no i
    > drzewek szkoda :)

    Się społecznik znalazł. ;-)

    --
    Pozdrawiam,