  • 1. Data: 2003-10-14 02:05:34
    Temat: VW Bank Direct - które konto?
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Hejka!

    Tak sobie czytam i czytam o tych bankach internetowych, aż się
    zamotałem. Chcę sobie założyć kolejne konto, tym razem w VW Bank Direct
    i mam pytanie - czym różni się Konto e-direct od Plus Konta (oprócz
    oprocentowania rachunków)? Bo jak wyczytałem to ani na e-direct ani na
    Plus nie trzeba deklarować stałych wpłat. Czym się więc one różnią?

    Pozdrawiam,

    K.

  • 2. Data: 2003-10-14 02:21:32
    Temat: Re: VW Bank Direct - które konto?
    Od: "valet" <v...@w...pl>

[...]

    Do konta e-direct bank oferuje kartę/y, token + ubezpieczenie (w wariancie
    Standard wszystko to za free).
    Plus Konto możesz potraktować jako rachunek oszczędnościowy.

    Pozdrawiam
    Piotrek.

  • 4. Data: 2003-10-14 12:33:44
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Oct 2003 12:32:02 +0200, "Paweł Nyczaj"

    >Tym, czym różni się ekonto od emaxa w mBanku.

    Nieco wiecej... Do eMAXa moze byc karta platna, tu w ogole;
    eMAX dopuszczal (dopuszcza?) tylko jeden przelew zdefiniowany,
    tu zlecenia identycznie jak edirect.

    --
    Adek (na adres z newsow nie odpowiadam z uwagi na
    rozprzestrzenianie sie wirusow poprzez skanowanie

  • 5. Data: 2003-10-14 15:05:46
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    valet napisał:

    > Do konta e-direct bank oferuje kartę/y, token + ubezpieczenie (w wariancie
    > Standard wszystko to za free).
    > Plus Konto możesz potraktować jako rachunek oszczędnościowy.

    Dziwne są te strony WWW VW Bank Direct-a. Przydałaby się jakaś tabelka
    porównawcza kont. Szukałem, ale nie znalazłem. Tak więc chyba jedyną
    różnicą między kontami e-direct a Plus jest różnica w oprocentowaniu i to,
    że przy e-direct nie płaci się za token. Czy ktoś jeszcze znalazł inne
    różnice?

    > Pozdrawiam
    > Piotrek.

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 6. Data: 2003-10-14 16:02:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > różnicą między kontami e-direct a Plus jest różnica w oprocentowaniu i to,
    > że przy e-direct nie płaci się za token. Czy ktoś jeszcze znalazł inne

    A potrafisz zrozumieć to, co Ci napisał valet ?

    hint: karty

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-10-14 19:05:50
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Wojciech Nawara napisał:

    > A potrafisz zrozumieć to, co Ci napisał valet ?
    >
    > hint: karty

    Spoko. Nie denerwuj się. ;-) Widać to nie był akurat "mój dzień". Jestem
    troszkę rozkojarzony. Poza tym nie cierpię przebijać się przez strony
    WWW banków. Cholery można dostać.

    Pozdrawiam,

    K.

  • 8. Data: 2003-10-14 19:20:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Spoko. Nie denerwuj się. ;-) Widać to nie był akurat "mój dzień". Jestem

    No mówię, że nie jestem w humorze ostatnio. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara