  • 11. Data: 2005-04-20 12:49:44
    Temat: Re: [VW] - 6 dniowy okres wypowiedzenia? :-)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Na pewno trzeba powiedzieć, że jedną rzecz VW robi świetnie -- zamyka
    > konto! Wysłałem rezygnację w sobotę 16-go, a dzisiaj (środa 20-go)
    > dostałem od nich przelew z tytułem "zamknięcie rachunku".
    >
    > Chyba jeszcze nie jest u nich tak źle, bo się wyrabiają ;-)

    Skoro w sumie mieli 33 tyś klientów,
    to cały bank by się dało zamknąć w 'kilka dni' ;-)

    ATPO, chyba wykpiłem się najtańszym kosztem,
    wysłałem wypowiedzenie w ichniej firmowej kopercie,
    na poczcie policzyli mi tylko dopłatę do poleconego całe 2.20zł :)

  • 12. Data: 2005-04-20 12:55:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-04-20 14:49:
    [...]

    > ATPO, chyba wykpiłem się najtańszym kosztem,
    > wysłałem wypowiedzenie w ichniej firmowej kopercie,
    > na poczcie policzyli mi tylko dopłatę do poleconego całe 2.20zł :)

    Token też?
    KJ

  • 13. Data: 2005-04-20 13:12:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > S.T. said the following On 2005-04-20 14:49:
    > [...]
    > >
    > Token też?

    Oczywiście,
    w 'fabrycznym woreczku' z segregatora
    z kartonikiem zabezpieczającym wyświetlacz
    i owinięte dodatkowo folią 'bąbelkową'
    (całość z wypowiedzeniem i kopertą ważyła 35g)

  • 14. Data: 2005-04-20 16:04:43
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 20 Apr 2005 14:42:06 +0200, jacost <j...@...pl> wrote:

> [...]
    >dostałem od nich przelew z tytułem "zamknięcie rachunku".
    >
    >Chyba jeszcze nie jest u nich tak źle, bo się wyrabiają ;-)

    A u mnie tak wesoło nie jest, bo wysłane wypowiedzenie 15.04 jeszcze
    nie rozpatrzone :). Ale w końcu jeszcze 25 dni mają :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 15. Data: 2005-04-20 17:36:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Dentarg napisał(a):

    > A u mnie tak wesoło nie jest, bo wysłane wypowiedzenie 15.04 jeszcze
    > nie rozpatrzone :). Ale w końcu jeszcze 25 dni mają :)).

    U nie to samo. Wysłane w piątek wypowiedzenie do dzisiaj niczego nei
    zmieniło ;)

    Ciągle sobie sprawdzam stan konta (zerowy) na EDirect :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 16. Data: 2005-04-20 18:56:21
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Oczywiście,
    > w 'fabrycznym woreczku' z segregatora
    > z kartonikiem zabezpieczającym wyświetlacz
    > i owinięte dodatkowo folią 'bąbelkową'
    > (całość z wypowiedzeniem i kopertą ważyła 35g)

    Eee..., a ja myślałem, że jestem super spryciarą:
    do firmowej koperty wsadziłem kopertę bąbelkową, a do niej token z kartą
    VE... zabezpieczając nią wyświetlacz ;)

    A okazało się, że Stasio był lepszy, bo zrujnowałem się niepotrzebnie,
    dodatkowo, na kopertę bąbelkową - i to za całe 67 groszy ;(

  • 17. Data: 2005-04-20 19:31:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A okazało się, że Stasio był lepszy, bo zrujnowałem się niepotrzebnie,
    > dodatkowo, na kopertę bąbelkową - i to za całe 67 groszy ;(

    Ba,
    jeszcze na dodatek została mi darmowa zakładka do książek ;-)
    bo kartę zastrzegłem i 'zniszczyłem'
    (że o komórce, którą dali za otwarcie konta już nie wspomnę;-))

  • 18. Data: 2005-04-20 19:41:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > (że o komórce, którą dali za otwarcie konta już nie wspomnę;-))

    Phi! Mnie nawet "stać" na te 5 PLN od maja uwzględniwszy wartość iBooka :-D

  • 19. Data: 2005-04-21 00:25:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:

    > U nie to samo. Wysłane w piątek wypowiedzenie do dzisiaj niczego nei
    > zmieniło ;)
    >
    > Ciągle sobie sprawdzam stan konta (zerowy) na EDirect :)

    Ja tam nie sprawdzam, bo tokena nie mam a wydzwaniać mi się nie chce.
    ;-) Mam nadzieję, że oddadzą mi moje 40 groszy, które u nich zostawiłem
    ;-) Wypowiedzenie wysłane w piątek poleconym i nadal nic się nie
    zmieniło. Zakładam tu opieszałość Poczty Polskiej. Dobija mnie ta
    instytucja.

    K.

  • 20. Data: 2005-04-21 07:31:08
    Od: "." <m...@p...onet.pl>

    > A u mnie tak wesoło nie jest, bo wysłane wypowiedzenie 15.04 jeszcze
    > nie rozpatrzone :). Ale w końcu jeszcze 25 dni mają :)).

> [...]

    A ja wysłalem 14.04 w poludnie i tez jeszcze nie mam zamknietego