  • 1. Data: 2002-11-15 22:49:58
    Temat: VISA - gdzie?
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    jeszcze na poczatku roku molestowal mnie pan z citi - karte, karte, karte,
    same plusy z ta karta, wez pan...
    nie.. - no to po 3-cim razie sobie poszedl...

    jakos niedawno mnie naszlo na vise (do tej pory wysarczaly maestro i zielona
    pseudo-visa z mbanku do transakcji netowych) dzwonie do citi.. hmmm 5kpln
    dochodu i masz pan vise.

    aha - wolny zawod uprawiam, wtedy przy molestowaniu jakas promocja byla czy
    cos, dawali jak leci wszystkim dochtorom... a teraz chca ode mnie spowiedzi
    z dochodow na pitach, bo pracuje na wlasny rachunek...

    poradzcie co zamiast citiego mozna wziasc? interesuje mnie przede wszystkim
    jak najmniej formalnosci, najlepiej wniosek - karta poczta i druga przesylka
    z pinem :)

    Adam

    jutro to dzis - tyle ze jutro

    GG 402495

  • 2. Data: 2002-11-16 14:14:05
    Temat: Re: VISA - gdzie?
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Lukas Bank

    http://www.lukas.pl

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-11-17 23:59:29
    Od: s...@p...onet.pl

    Najmniej formalnoSci...
    No to polecam VC PeKao SA. Co prawda tylko debetowa, ale zawsze wypukła.
    500pln musisz zostawić zablokowane na lokacie (jeśli nie masz u nich
    rachunku) i kartę masz 'od ręki'... czyli po 2-3 tygodniach
    :-)
    Pozdrawiam.
    Paweł.

  • 4. Data: 2002-11-18 08:06:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002 23:49:58 +0100, "Adam" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >aha - wolny zawod uprawiam, wtedy przy molestowaniu jakas promocja byla czy
    >cos, dawali jak leci wszystkim dochtorom... a teraz chca ode mnie spowiedzi
    >z dochodow na pitach, bo pracuje na wlasny rachunek...

    Multi.
    Jak prowadzisz wlasna praktyke lekarska juz jakis czas to nie powinno
    byc zadnych specjalnych formalnosci ani sterty papieru.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 5. Data: 2002-11-18 18:52:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    spowiedzi
    > z dochodow na pitach, bo pracuje na wlasny rachunek...

    Zadzwon jeszcze raz powiedz, ze jestes lekarzem, ze masz dyplom dluzej niz 2
    lata i zapytaj jakie dokumenty musisz zmozyc... moze tym razem bedzie
    latwiej ;)

    Maciej

  • 6. Data: 2002-11-18 19:24:27
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Zadzwon jeszcze raz powiedz, ze jestes lekarzem, ze masz dyplom dluzej niz
    2
    > lata i zapytaj jakie dokumenty musisz zmozyc... moze tym razem bedzie
    > latwiej ;)

    hmmm... Pan Ze Słuchawki pytal o to, nawet drazyl ta kwestie czy aby nie
    jestem technikiem dent. czy naprawde lek. dent...

    i potem chcial moje pity...

    poczekam az znowu przyjda nudzic :)

    Adam

  • 7. Data: 2002-11-19 13:32:47
    Od: p...@i...pl

    Nie wiem o jaką kartę Visa Ci chodzi, jeśli o zwykłego classica lub electronkę
    to w bph-u można zamawiać przez net praktycznie bez formalności. We wrześniu
    tak zrobiłem, do domu dostełem PIN, a kartę odebrałem w placówce - o nic się
    nie pytali.

  • 8. Data: 2002-11-22 14:42:59
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    spowiedzi
    > z dochodow na pitach, bo pracuje na wlasny rachunek...

    To dziwne, bo lekarze zawsze sa jakos szczegolnie promowani w scoringach
    (zazwyczaj najlepiej punktowany zawod), ale moze Pan Ze Sluchawki bal sie
    dentysty.

    Grzesiek

    PS. A bank, w ktorym masz MC nie wydaje VISY ?

  • 9. Data: 2002-11-22 22:30:38
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dentysty.
    >
    > Grzesiek
    >
    > PS. A bank, w ktorym masz MC nie wydaje VISY ?

    wydaje, ale jest % od transakcji kazdej oprocz rocznych oplat - wprawdzie 1%
    ale chrzanie ich wlasnie przez ten 1%... skoro inni daja bez prowizji, to
    czemu oni biora 1% ? (aha - inne oplaty stale sa takie same jak w innych
    bankach)