  • 21. Data: 2005-05-26 18:26:24
    Temat: Re: VE Inteligo i wypłata gotówki w agencji PKO BP.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Gree napisał(a):

    > Jasne, znajomości *całej* oferty wymagać trudno, ale zajrzeć do TOiP też
    > mogła.

    Głowę dam, że jej nawet nie miała. Dla tego typu pań TOiP to zwykle
    wspomniana "Pani Hela"...

  • 22. Data: 2005-05-26 20:46:13
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jasne, znajomości *całej* oferty wymagać trudno, ale zajrzeć do TOiP też
    > mogła.

    Wytlumacz mi jedno - czy ona chciala od ciebie te 50gr gotowka do reki?
    ZTCW nie tak sie nalicza prowizje w banku...;-)
    Prowizje nalicza "maszyna" obciazajac odpowiednio rachunek kwota wyplaty
    ORAZ prowizja.
    Skoro pani byla zle poinformowana a ty WIEDZIALES ze to nic nie kosztuje to
    PO CO poszedles do bankomatu? Przeciez maszyna by ci nic nie naliczyla
    niezaleznie od zdania pani Heli...
    A gdyby naliczyla to masz bezplatny telefon do Inteligo zeby zlozyc
    reklamacje.

    --
    Pozdrowienia

  • 23. Data: 2005-05-26 21:54:07
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-26 22:46, Slawek Kos napisał(a):

    > Wytlumacz mi jedno - czy ona chciala od ciebie te 50gr gotowka do reki?
    > ZTCW nie tak sie nalicza prowizje w banku...;-)

    Kij wie co Ona chciała - zapytałem o prowizję - powiedziała, że 50
    groszy, nie powiedziała jak opłata zostanie pobrana. Przypuszczam, że
    chodziło o obciążenie rachunku, nie o gotówkę.

    > Prowizje nalicza "maszyna" obciazajac odpowiednio rachunek kwota wyplaty
    > ORAZ prowizja.

    No tak, tyle, że tu nie chodziło o to jak zostanie pobrana prowizja
    tylko _czy_ zostanie pobrana...

    > Skoro pani byla zle poinformowana a ty WIEDZIALES ze to nic nie
    > kosztuje to
    > PO CO poszedles do bankomatu?

    Nie *wiedziałem* - teraz już wiem ;-) Pod agencją usiłowałem sobie
    przypomnieć TOiP Inteligo i jarzyło mi się pod czachą ale nie byłem
    *przekonany* , że wypłata w agencji/odddziale za pośrednictwem POS jest
    bezprowizyjna.

    > Przeciez maszyna by ci nic nie naliczyla
    > niezaleznie od zdania pani Heli...

    E tam. Wziełaby kartę, naklikała i bach - kasy nie ma ;-)

    > A gdyby naliczyla to masz bezplatny telefon do Inteligo zeby zlozyc
    > reklamacje.

    50 m dalej jest bankomat. Akurat wtedy nie miałem czasu na dzwonki do
    Inteligo.

    Reasumując - po przeczytaniu TOiPów Inteligo i rachunków indywidualnych
    PKO BP widać, że się babkom popsztykało - 0.50 PLN pobiera się przy
    wypłacie gotówki z agencji/odddziału dla kart podpiętych do rachunków
    PKO BP.

    Gree

  • 24. Data: 2005-05-27 06:52:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > przypomnieć TOiP Inteligo i jarzyło mi się pod czachą ale nie byłem
    > *przekonany* , że wypłata w agencji/odddziale za pośrednictwem POS jest

    Teraz rozumiem...
    Mnie kiedys pani w Agencji (PKO, nie towarzyskiej...;-) probowala wmowic ze
    prowizja wyniesie 9,99zl ale po lekturze TOiP i tej grupy wiedzialem ze to
    nieprawda. Najpierw probowalem niesc kaganiec oswiaty miedzy pracownikow PKO
    BP ale pani okazala sie twarda...;-) Dzielnie waczyla zeby mnie nie narazic
    na koszty, nawet wiedziala gdzie jest najblizszy bankomat. No prawie sila
    musialem ja zmusic do wykonania tej operacji. Powiedzialem, ze CHCE zaplacic
    ta prowizje i to koniecznie... Ale sie musialem nameczyc...;-))

    --
    Pozdrowienia