  • 11. Data: 2003-06-21 12:20:14
    Temat: Re: VE Inteligo i Idea...
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w
    wiadomości news:bcvum1$26c$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > A to ciekawe. Bo:
    > 1. Pani z BOKu Idei po konsultacjach z koleżankami z całą stanowczością
    > stwierdziła, że TYLKO karty wypukłe, a karta VE Inteligo do takowych nie
    > należy i się nie da.

    Serio nie wymagaj od nichz najomości specyfikacji każdej karty w Polsce. Oni
    mają info, że wypułke, więc tak będą gadać... :-/

    > 2. Konsultanci Inteligo polecici "polecenie zapłaty" nie odpowiadając na
    > pytanie, czy się da - stąd wnioskuję, iż myślą, że się nie da.

    Bo to rzeczywiście lepsze rozwiązanie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 12. Data: 2003-06-21 12:21:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > A w ogóle mogą robić problem??? I to w ogóle jest w standardowych umowach
    > czy ta była jakaś specjalna? Ja jak w listopadzie podpisywałem umowę, to
    > płatne było przelewem, po tygodniu ustawiłem PZ, a dwa miesiące potem
    > zlecenia obciążania karty. Nie sądzę więc, aby sprawiało im różnicę jak
    będą
    > dostawać kasę.

    Pewnie chodzi o "Top z kartą"

  • 13. Data: 2003-06-21 13:58:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marek Madej wrote:

    > Cóż, skoro Glenn twierdzi że się da, trzeba jej zaufać i spróbować
    > samemu :-)

    Możesz zaufać :-))) Ja nikogo o nic nie pytałam, tylko wypełniłam stosowny
    druczek i już :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-06-21 14:37:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to rzeczywiście lepsze rozwiązanie. :-)

    To zależy dla kogo :) Dla mnie lepsze jest obciążanie karty.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2003-06-23 10:33:00
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Glenn dnia 2003-06-21 15:58 napisał(a) co następuje:

    > Możesz zaufać :-))) Ja nikogo o nic nie pytałam, tylko wypełniłam stosowny
    > druczek i już :-)

    I tak zrobię. Dzięki.

    --
    Marek Madej,
    m...@w...interia.i-to.pl

  • 16. Data: 2003-06-23 10:36:20
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Wojciech Nawara dnia 2003-06-21 14:21 napisał(a) co następuje:

    > Pewnie chodzi o "Top z kartą"

    Dokładnie. Podpisując umowę na jedną z wyższych taryf oraz zobowiązując
    się do płacenia przez obciążanie karty płatniczej dostajesz dość niską
    cenę na telefon "z górnej półki" (który za pół roku - rok i tak będzie
    kosztować grosze ;-).

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl