  • Data: 2002-04-10 21:46:39
    Temat: Re: VC multibank
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > czesc to znowu ja :)) zalozylem konto w multibanku - jestem. Jestem
    > studentem i moje wplywy na konto to ok 650-700PLN miesiecznie - czy jest
    > jakas szansa na karte VC ??? bo z tego co mi Pan powiedzial to powinienem
    > miec wpalaty ok 1000pln, ale z drugiej stron na stronie reklamuja sie ze w
    > koncu ktos zaufal studentom:)) Ja studiuje dziennie i nie moge wiecej
    > pracowac niz kilka godzin dziennie = mala pensaj :((

    Och... ja stalych wplywow nie mam praktycznie w ogole. Nigdy nie wiem ile
    bede mogl wplacic w kolejnym miesiacu a realnia i tak jest to suma niższa
    niż Twoja. W zadnym wypadku nie przeszkadza mi to jednak robic sobie ladna
    historie rachunku przelewajac w te i z powrotem te same pieniadze :-))
    Dryfuja sobie miedzy mBankiem, BZWBK, Multi, Lukasem czasem :-) itd...

    Tam gdzie nie ma warunku przedstawienia zaswiadczenia o stalym zatrudnieniu
    wymagania okreslonych wplat to po prostu tylko troche dodatkowej zabawy :-)
    Wystrczy miec na dobra sprawe 500 zl lacznie i generowac kilkutysieczny
    ruch na rachunku miesiecznie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek