eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 89

  • 61. Data: 2014-07-14 22:55:57
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-14 21:48, xbartx pisze:
    > W dniu 12.07.2014 14:32, Pete pisze:
    >
    >> Ja np trzymam raczej takie papiery i o ile umowę o KK mam, to już
    >> wniosku nie posiadam.
    >> Sam jestem ciekaw, co zaznaczyłem w momencie wypełniania wniosku a co
    >> jest tam teraz :/
    >>
    >
    > No ja też bym musiał pogrzebać ale też za cholerę nie pamiętam. W każdym
    > bądź razie odpowiedzi żadnej na swoją reklamację jeszcze nie dostałem.
    > Generalnie to sam zachodzę w głowę po jaki przysłowiowy ch.j ja ją
    > jeszcze trzymam ;)
    >

    Dzisiaj dostałem odpowiedź. Nie spodziewałem się innej. Chyba jeszcze
    sobie zażyczę kopię wniosku.

    --
    Pete


  • 62. Data: 2014-07-15 07:35:52
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lq1g4p$d2u$...@n...news.atman.pl...


    > Dzisiaj dostałem odpowiedź. Nie spodziewałem się innej. Chyba jeszcze
    > sobie zażyczę kopię wniosku.

    A na co Ci kopia wniosku? OWU do tego "ubezpieczenia" dostales? Zgodnie z
    regulacjami prawnymi w przypadku zakupu ubezpieczenia musisz otrzymac OWU.

    Pozdrawiam
    MK


  • 63. Data: 2014-07-15 07:55:03
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-15 07:35, MK pisze:
    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:lq1g4p$d2u$...@n...news.atman.pl...
    >
    >
    >> Dzisiaj dostałem odpowiedź. Nie spodziewałem się innej. Chyba jeszcze
    >> sobie zażyczę kopię wniosku.
    >
    > A na co Ci kopia wniosku? OWU do tego "ubezpieczenia" dostales? Zgodnie
    > z regulacjami prawnymi w przypadku zakupu ubezpieczenia musisz otrzymac
    > OWU.

    Tyle,że to było 5 lat temu. Tak jak pisałem wcześniej, mam tylko umowę.
    Nie mam kopii wniosku ani żadnych innych papierów z tamtego dnia. Czort
    wie, co zostało zaznaczone we wniosku.

    --
    Pete


  • 64. Data: 2014-07-15 09:46:06
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lq2fni$92e$...@n...news.atman.pl...


    > Tyle,że to było 5 lat temu. Tak jak pisałem wcześniej, mam tylko umowę.
    > Nie mam kopii wniosku ani żadnych innych papierów z tamtego dnia. Czort
    > wie, co zostało zaznaczone we wniosku.

    Wiesz, wydaje mi sie, ze to ma mniejsze znaczenie. Jestem w ppodobnej
    sytuacji, karte mam od 2008. Co do zasady nie biore zadnych ubezpieczen, ale
    oni twierdza, ze jest obligatoryjne. Mam zamiar to zakwestionowac bazujac na
    tym, ze
    1/ nie dostalem kopii wniosku
    2/ nie dostalem OWU
    3/ wniosek byl wypelniany przez agenta, a nie przeze mnie i nie przypominam
    sobie aby byla mowa o obligatoryjnym ubezpieczeniu
    Bank oczywiscie moze sobie wykupic ubezpieczenie jako zabezpieczenie i sam
    oplacac skladke. Jasli skladka ma byc oplacana przez ubezpieczonego to
    powinien otrzymac OWU, potwierdzenie zawarcia polisy i kwestie te powinny
    byc regulowane w umowie. Checkboxy na wniosku tego nie zalatwiaja.

    MK


  • 65. Data: 2014-07-15 09:57:04
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-15 09:46, MK pisze:
    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:lq2fni$92e$...@n...news.atman.pl...
    >
    >
    >> Tyle,że to było 5 lat temu. Tak jak pisałem wcześniej, mam tylko
    >> umowę. Nie mam kopii wniosku ani żadnych innych papierów z tamtego
    >> dnia. Czort wie, co zostało zaznaczone we wniosku.
    >
    > Wiesz, wydaje mi sie, ze to ma mniejsze znaczenie. Jestem w ppodobnej
    > sytuacji, karte mam od 2008. Co do zasady nie biore zadnych ubezpieczen,
    > ale oni twierdza, ze jest obligatoryjne. Mam zamiar to zakwestionowac
    > bazujac na tym, ze
    > 3/ wniosek byl wypelniany przez agenta, a nie przeze mnie i nie
    > przypominam sobie aby byla mowa o obligatoryjnym ubezpieczeniu

    Niestety tak to jest sprytnie zorganizowane, że umowa mówi o
    obligatoryjnym ubezpieczeniu, o ile zostało zaznaczone na wniosku.
    Kto go wypełniał, nie ma żadnego znaczenia, ważne, że jest tam Twój podpis.
    Podpisując umowę i wniosek zgodziłeś się na powyższe warunki.
    Natomiast kopię wniosku powiedzą, że dostałeś i możesz ich pocałować
    tam, gdzie pan możesz pana majstra w d... pocałować.

    > Bank oczywiscie moze sobie wykupic ubezpieczenie jako zabezpieczenie i
    > sam oplacac skladke. Jasli skladka ma byc oplacana przez ubezpieczonego
    > to powinien otrzymac OWU, potwierdzenie zawarcia polisy i kwestie te
    > powinny byc regulowane w umowie. Checkboxy na wniosku tego nie zalatwiaja.


    Oczywiście. I o to zamierzam wystąpić.

    --
    Pete


  • 66. Data: 2014-07-15 11:03:10
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lq2msb$grd$...@n...news.atman.pl...


    > Niestety tak to jest sprytnie zorganizowane, że umowa mówi o
    > obligatoryjnym ubezpieczeniu, o ile zostało zaznaczone na wniosku.
    > Kto go wypełniał, nie ma żadnego znaczenia, ważne, że jest tam Twój
    > podpis.
    > Podpisując umowę i wniosek zgodziłeś się na powyższe warunki.
    > Natomiast kopię wniosku powiedzą, że dostałeś i możesz ich pocałować tam,
    > gdzie pan możesz pana majstra w d... pocałować.

    Hehe... taka jest argumentacja bankow, ale to nie znaczy, ze jest to
    prawidlowe. Kopii wniosku nie moglem dostac, bo formularze nie byly
    samokopiujace. Kto wypelnial wniosek ma znaczenie, bo w momencie podpisania
    wniosku checkbox nie byl zaznaczony. Jesli do banku dotarl wniosek z
    zaznaczonym to oznacza, ze zostal zaznaczony przez przedstawiciela banku po
    jego podpisaniu. Takie postepowanie bylo nagminne i banki przymykaly na to
    oko. Jakis czas temu na bankach zostala wymuszona praktyka, ktora nie
    pozwala na takie praktyki tj. jest checkbox z protestem ("nie wyrazam
    zgody"), zaznaczenie jego przez klienta uniemozliwia dokonanie zmian. Zwykle
    tez pod oswiadczeniem przystapienia do umowy jest osobne oswiadczenie, ktore
    podpisuje klient, ale o ile dobrze pamietam na tym wniosku podpisywalem sie
    tylko w jednym miejscu.
    Pozycja banku wbrew pozorom wydaje sie byc slaba. Moga co najwyzej
    doprowadzic do oskarzenia o wyludzenie i falszerstwo.

    Swoja droga u mnie stanowi to poboczny element, bo zlozylem oswiadczenie o
    tym, ze nie zgadzam sie na nowe warunki i mam potwierdzenie zapoznania sie z
    tym oswiadczeniem na pismie. Odpisali mi, ze nie przyjmuja mojego
    oswiadczenia, bo w dniu zmiany warunkow na karcie byly nierozliczone
    transakcje (z biezacego okresu) ;). Poniewaz nowe warunki nie zostaly przeze
    mnie przyjete stosowanie ich wobec mniewydaje sie co najmniej watpliwe.

    Nie pytajcie tylko dlaczego sie tak z nimi mecze ;). Chodzi oczywiscie o
    kursy i to, ze wg. informacji z ostatniego polbankowego wyciagu mam juz
    zwolnienie z oplaty za rok 2015/2016. Jak wysla mi wypowiedznie umowy nie
    bede plakal.

    Pozdrawiam
    MK


  • 67. Data: 2014-07-15 11:56:53
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 09:46:06 +0200, MK napisał(a):
    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    >> Tyle,że to było 5 lat temu. Tak jak pisałem wcześniej, mam tylko umowę.
    >> Nie mam kopii wniosku ani żadnych innych papierów z tamtego dnia. Czort
    >> wie, co zostało zaznaczone we wniosku.
    >
    > Wiesz, wydaje mi sie, ze to ma mniejsze znaczenie. Jestem w ppodobnej
    > sytuacji, karte mam od 2008. Co do zasady nie biore zadnych ubezpieczen, ale
    > oni twierdza, ze jest obligatoryjne. Mam zamiar to zakwestionowac bazujac na
    > tym, ze
    > 1/ nie dostalem kopii wniosku
    > 2/ nie dostalem OWU
    > 3/ wniosek byl wypelniany przez agenta, a nie przeze mnie i nie przypominam
    > sobie aby byla mowa o obligatoryjnym ubezpieczeniu


    Ale "Uprzejmie informujemy, iż od dnia 17.05.2014 r. uległ zmianie
    regulamin i tabela oprocentowania, opłat, prowizji i limitów
    transakcyjnych dla kart kredytowych. W związku z powyższą zmianą bank
    wprowadził opłatę za ubezpieczenie na wypadek śmierci i trwałej
    niezdolności do pracy, która aktualnie stanowi 0,18% salda zadłużenia
    na koniec cyklu rozliczeniowego. "

    sugeruje ze zmiana nastapila od maja. Wczesniej ubezpieczenia nie
    bylo, bylo ale skladka byla zerowa, czy bank sie profilaktycznie
    postaral aby klient wyrazil zgode na przyszlosc.

    > Bank oczywiscie moze sobie wykupic ubezpieczenie jako zabezpieczenie i sam
    > oplacac skladke. Jasli skladka ma byc oplacana przez ubezpieczonego to
    > powinien otrzymac OWU, potwierdzenie zawarcia polisy i kwestie te powinny
    > byc regulowane w umowie. Checkboxy na wniosku tego nie zalatwiaja.

    No chyba ze bank stwiedzi ze to on jest ubezpieczony, a tylko skladka
    przerzucona na klienta.
    Tym niemniej - klient placi, powienien wiedziec za co.

    J.


  • 68. Data: 2014-07-15 15:29:50
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1416egnbw3w1o.gdaqf06t2t8s$.dlg@40tude.net...
    >
    > Ale "Uprzejmie informujemy, iż od dnia 17.05.2014 r. uległ zmianie
    > regulamin i tabela oprocentowania, opłat, prowizji i limitów
    > transakcyjnych dla kart kredytowych. W związku z powyższą zmianą bank
    > wprowadził opłatę za ubezpieczenie na wypadek śmierci i trwałej
    > niezdolności do pracy, która aktualnie stanowi 0,18% salda zadłużenia
    > na koniec cyklu rozliczeniowego. "
    >
    > sugeruje ze zmiana nastapila od maja. Wczesniej ubezpieczenia nie
    > bylo, bylo ale skladka byla zerowa, czy bank sie profilaktycznie
    > postaral aby klient wyrazil zgode na przyszlosc.
    >

    Ale ja kwestionuje istnienie samej umowy ubezpieczenia :).

    >
    > No chyba ze bank stwiedzi ze to on jest ubezpieczony, a tylko skladka
    > przerzucona na klienta.
    > Tym niemniej - klient placi, powienien wiedziec za co.
    >

    Jest to ubezpieczenie na zycie i wystepuja w nim 3 strony ubezpieczony
    (osoba ktorej zycie jest ubezpieczone), ubezpieczajacy (wykupujacy polise) i
    uposazony (otrzymujacy wyplace odszkodowania). Bank nie moze byc
    ubezpieczonym, bo nie moze utracic zycia ;).

    Pozdrawiam
    MK



  • 69. Data: 2014-07-15 16:13:51
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 15:29:50 +0200, MK napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> Ale "Uprzejmie informujemy, iż od dnia 17.05.2014 r. uległ zmianie
    >> regulamin i tabela oprocentowania, opłat, prowizji i limitów
    >> transakcyjnych dla kart kredytowych. W związku z powyższą zmianą bank
    >> wprowadził opłatę za ubezpieczenie na wypadek śmierci i trwałej
    >> niezdolności do pracy, która aktualnie stanowi 0,18% salda zadłużenia
    >> na koniec cyklu rozliczeniowego. "
    >>
    >> sugeruje ze zmiana nastapila od maja. Wczesniej ubezpieczenia nie
    >> bylo, bylo ale skladka byla zerowa, czy bank sie profilaktycznie
    >> postaral aby klient wyrazil zgode na przyszlosc.
    >>
    > Ale ja kwestionuje istnienie samej umowy ubezpieczenia :).

    Mogla zostac wprowadzona w/w zmiana regulaminow.


    >> No chyba ze bank stwiedzi ze to on jest ubezpieczony, a tylko skladka
    >> przerzucona na klienta.
    >> Tym niemniej - klient placi, powienien wiedziec za co.
    >>
    > Jest to ubezpieczenie na zycie i wystepuja w nim 3 strony ubezpieczony
    > (osoba ktorej zycie jest ubezpieczone), ubezpieczajacy (wykupujacy polise) i
    > uposazony (otrzymujacy wyplace odszkodowania). Bank nie moze byc
    > ubezpieczonym, bo nie moze utracic zycia ;).

    Ale ubezpieczyc sie od ryzyka smierci klienta to chyba moze ?

    J.


  • 70. Data: 2014-07-15 16:34:58
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-15 16:13, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 15 Jul 2014 15:29:50 +0200, MK napisał(a):
    >> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>> No chyba ze bank stwiedzi ze to on jest ubezpieczony, a tylko skladka
    >>> przerzucona na klienta.
    >>> Tym niemniej - klient placi, powienien wiedziec za co.
    >>>
    >> Jest to ubezpieczenie na zycie i wystepuja w nim 3 strony ubezpieczony
    >> (osoba ktorej zycie jest ubezpieczone), ubezpieczajacy (wykupujacy polise) i
    >> uposazony (otrzymujacy wyplace odszkodowania). Bank nie moze byc
    >> ubezpieczonym, bo nie moze utracic zycia ;).
    >
    > Ale ubezpieczyc sie od ryzyka smierci klienta to chyba moze ?

    może, o ile sam za to zapłaci.


    --
    Pete

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 . 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1