  • 1. Data: 2007-01-11 16:00:26
    Temat: "Ustawne" 9 m kw
    Od: "ES" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    "Ustawne" 9 metrów kwadratowych za 89 tys. zł.

    http://dom.gazeta.pl/nieruchomosci/1,73497,3842201.h
    tml

    Ta bańka pęknie z wielkim hukiem, ale na razie można sie pośmiać.

    P.S.
    Wiem, kupującym mieszkanie w tym momencie nie jest do śmiechu.

  • 2. Data: 2007-01-11 16:14:56
    Temat: Re: "Ustawne" 9 m kw
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    ES napisał(a):
    > Ta bańka pęknie z wielkim hukiem, ale na razie można sie pośmiać.

    Śmieszne, że ludzie po tylu latach działania Wyborczej nadal święcie
    wierzą w te artykuły.

  • 3. Data: 2007-01-11 16:21:51
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@n...com>

    Jacek Popławski wrote:

    > Śmieszne, że ludzie po tylu latach działania Wyborczej nadal święcie
    > wierzą w te artykuły.

    Ja rozumiem niewiarę w GW, ale przecież napisali, jak znaleźć tę ofertę
    i zweryfikować samemu. Istnieje - oto dowód:
    http://www.b12.pl/nieruchomosci,6515,2,0,oferta.html

    pzdr,
    Arkadesh

  • 4. Data: 2007-01-11 16:39:48
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Arkadiusz Dymek napisał(a):
    > Ja rozumiem niewiarę w GW, ale przecież napisali, jak znaleźć tę ofertę

    Chodzi mi o sam artykuł, cytowane wypowiedzi, etc... Jakimś cudem
    rozmówcy dziennikarzy Wyborczej zawsze zachowują się identycznie.

  • 5. Data: 2007-01-11 20:14:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ja rozumiem niewiarę w GW, ale przecież napisali, jak znaleźć tę ofertę i
    > zweryfikować samemu. Istnieje - oto dowód:
    > http://www.b12.pl/nieruchomosci,6515,2,0,oferta.html

    Mnie po przejrzeniu tej oferty zastanawia, czy aby na pewno to pomieszczenie
    jest przeznaczone do pobytu ludzi w projekcie i tak zostało odebrane przez
    nadzór budowlany.

  • 6. Data: 2007-01-12 08:31:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 17:39:48 +0100, Jacek Popławski napisał(a):

    > Jakimś cudem
    > rozmówcy dziennikarzy Wyborczej zawsze zachowują się identycznie.

    Przecież nie może być inaczej, gdy masz czynienia z układem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Tylko niewielu ludzi, którzy cierpią na kaszel, idzie do lekarza.
    Większość udaje się do teatru."
    Alec Guinness

  • 7. Data: 2007-01-12 23:25:25
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Niestety nie pęknie. Popyt efektywny napędzany tanim kredytem przewyższa
    podaż wielokrotnie. Teraz pójdą w górę mieszkania w mniejszych miastach -
    tam sie praktycznie nic nie buduje a młodzi nie chcą mieszkać już przy
    mamie...