  • 1. Data: 2007-01-11 12:41:05
    Temat: Ciekawa sprawa.
    Od: Go2West <g...@g...pl>

    Hej.
    Założyłem kiedyś konto w inteligo, zaraz na początku, korzystałem z
    niego rok i je kazałem skasować - wypowiedziałem umowę. Teraz zakładałem
    sobie konto i... ciągle to moje stare konto istnieje w ich bazie, co
    ciekawsze jest podpięte do mojego nowego konta. To jakiś ich błąd czy po
    prostu numer konta mój stary zawsze będzie mój i zostaje na zawsze?

    Go2West

  • 2. Data: 2007-01-11 13:29:44
    Temat: Re: Ciekawa sprawa.
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Go2West wrote:
> [...]
    > ciekawsze jest podpięte do mojego nowego konta. To jakiś ich błąd czy po
    > prostu numer konta mój stary zawsze będzie mój i zostaje na zawsze?

    Nie wiem na pewno ale wydaje mi się że tak. Po prostu ktoś mógłby
    przesłać pieniądze na Twoje konto po jego zamknięciu i jeżeli ktoś inny
    dostałby Twój nr konta to tylko mogą wyniknąć kłopoty i nic więcej. Poza
    tym przy takiej długości nr konta to zapas jest ogromny więc nie ma co
    sobie żałować.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-01-11 13:54:20
    Od: Go2West <g...@g...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
> [...]

    > dostałby Twój nr konta to tylko mogą wyniknąć kłopoty i nic więcej. Poza
    > tym przy takiej długości nr konta to zapas jest ogromny więc nie ma co

    Znajoma księgoa twierdzi, że jest to okres 5 lat, przez który
    przetrzymywany jest nr. konta jak i historia operacji (np. na potrzeby
    kontroli US), po południu zadzwonię do BOK i się spytam co i jak.

  • 4. Data: 2007-01-11 14:02:33
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

> [...]
    > ciekawsze jest podpięte do mojego nowego konta. To jakiś ich błąd czy po
    > prostu numer konta mój stary zawsze będzie mój i zostaje na zawsze?

    Bank ma obowiazek przechowywac te dane przez 5 lat ... tak wiec pewnie masz
    tez stary numer klienta. A to konto najprawdopodobniej jest nieaktywne i
    nie mozliwosci go uzyc.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 5. Data: 2007-01-13 04:45:41
    Od: "piotr" <p...@p...fm>

    Nikt nie może dostać czyjegoś konta choćby za 5 lat. Nie ma takiej opcji