  • 1. Data: 2002-09-18 14:05:26
    Temat: Ulotkowa promocja Raiffeisena
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Widział może ktoś w Łodzi ulotki z Raiffeisenowskiej promocji KK? Bo
    byłem w oddziale i nie dość, że nie mają ulotek, to jeszcze twierdzą, że
    bez ulotki w promocji karty nie dadzą.
    Ew jakby ktoś był skłonny zapakować taką ulotkę do koperty i wysłać mi
    to koszty pokryję. Przelewem oczywiście:-))

    BTW to robienie promocji, o której nie ma słowa na www a ulotki roznoszą
    listonosze jako pisma bezadresowe (czyli roznoszą albo nie) jest trochę
    bez sensu.
    Chyba, że to nie są pisma bezadresowe, tylko są roznoszone np. tylko w
    budynkach z portierem i marmurowym hallem.

    pzdr

    Tomek

  • 2. Data: 2002-09-18 14:15:24
    Temat: Re: Ulotkowa promocja Raiffeisena
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 18 Sep 2002 16:05:26 +0200, Tomasz Staszewski
    <t...@p...fm> wrote:

> [...]
    >Ew jakby ktoś był skłonny zapakować taką ulotkę do koperty i wysłać mi
    >to koszty pokryję. Przelewem oczywiście:-))

    BTW tej promocji to w ulotce podali, ze wystarcza zarobki 1400 netto.
    Wczesnij bylo zdajsie 2kzl. Czyli RB obniza prog.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-09-18 14:19:03
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > BTW tej promocji to w ulotce podali, ze wystarcza zarobki 1400 netto.
    > Wczesnij bylo zdajsie 2kzl. Czyli RB obniza prog.

    2kilo było brutto, czyli nic się nie zmieniło:-(
    Nie masz tej ulotki? Bo w Łodzi jest zupełna susza...

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-09-18 14:23:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chyba, że to nie są pisma bezadresowe, tylko są roznoszone np. tylko w
    > budynkach z portierem i marmurowym hallem.

    Sa bezadresowae,, ale chyba w scisle oznaczone regiony :) Ja swoja wywalilem

  • 5. Data: 2002-09-18 18:55:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 18 Sep 2002 16:19:03 +0200, Tomasz Staszewski
    <t...@p...fm> wrote:

    >2kilo było brutto, czyli nic się nie zmieniło:-(
    >Nie masz tej ulotki? Bo w Łodzi jest zupełna susza...

    Mam, ale zastanawiam sie czy samemu nie skorzystac.
    Nie mozna tej ulotki po prostu dostac w oddziale ?

  • 6. Data: 2002-09-18 20:34:41
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Widział może ktoś w Łodzi ulotki z Raiffeisenowskiej promocji KK? Bo
    > byłem w oddziale i nie dość, że nie mają ulotek, to jeszcze twierdzą, że
    > bez ulotki w promocji karty nie dadzą.

    A czy to działa w drugą stronę, np. jeżeli pojawię się z setką ulotek to
    będę mół ubiegać się o więcej kart? Czy kolorowe ksero ulotki jest do
    zakceptowania? Czy notarialne poświadczenie za zgodność z oryginałem i
    komisyjne zniszczenie oryginału w sensie "promocyjnym" jest równoważne z
    okazaniem tegoż oryginału ulotki?

    Mój ulubiony manewr w sklepach z promocjami: zdecydowanym krokiem
    podchodzę do promotorki/promotora i informuję, że z przykrością, ale nie
    będę mógł wziąć udziału w promocji, bo mi lekarz zabronił.

    - Ten towar jest w promocji
    - Wolałbym coś tańszego
    - Ale to jest w promocji!!! (w domyśle: tańsze)
    - W telewizorze mówili, że promocja kosztuje, więc na pewno jest
    droższy. Poproszę coś tańszego.

    Uwielbiam wsadzać kija w szprychy manipulatorom:-)

    Pzdr: Dogbert

  • 7. Data: 2002-09-19 09:36:20
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Mam, ale zastanawiam sie czy samemu nie skorzystac.
    > Nie mozna tej ulotki po prostu dostac w oddziale ?

    Jak w poznańskim można to weź i mi przyślij:-))
    W Łodzi nikt na oczy takiej ulotki nie widział, ani w oddziale, ani poza
    nim:-((
    Może Raiffeisen uznał Łódź za mało oniecujący rynek? Wcale nie jest to
    wykluczone niestety...

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-09-19 11:19:47
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Widział może ktoś w Łodzi ulotki z Raiffeisenowskiej promocji KK? Bo
    > byłem w oddziale i nie dość, że nie mają ulotek [...]

    Tak samo było w trakcie ubiegłorocznej promocji Konta Lokacyjnego.
    Obowiązywała w każdym oddziale na terenie kraju, ale ulotkę musiałem
    sobie przywieźć z Warszawy, bo w moim "prowincjonalnym mieście" ;)
    Lublinie nie była kolportowana i tutejszy oddział również nią nie
    dysponował.

    > Chyba, że to nie są pisma bezadresowe, tylko są roznoszone np. tylko w
    > budynkach z portierem i marmurowym hallem.

    Mniej więcej się zgadza! Zeszłoroczną i aktualną ulotkę znalazłem
    w skrzynce pocztowej wynajmowanego na warszawskich Kabatach miesz-
    kania. Tam trudno znaleźć budnek bez ochrony itp.

    > Ew jakby ktoś był skłonny zapakować taką ulotkę do koperty i wysłać mi
    > to koszty pokryję. Przelewem oczywiście:-))

    Hehe... ulotka promocyjna Konta Lokacyjnego potrafiła kosztować
    u "przedsiębiorczych" handlowców z Allegro połowę nominału ... ;)

    Jak nie namówię dzisiaj kogoś bliskiego na tę kartę, mogę odstąpić
    mój egzemplarz. Skontaktuj się ze mną e-mailowo (zwróć uwagę na
    konieczność poprawienia adresu, *.p1 -> *.pl). Bez obaw, ja aż taki
    "przedsiębiorczy" nie jestem! ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 9. Data: 2002-09-22 11:26:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Jak ktos jeszcze potrzebuje to znalazlem na klatce jedna porzucona
    ulotke :-), moge wyslac.