  • 1. Data: 2012-02-01 13:27:54
    Temat: [Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Udalo sie komus zalozyc od wczorajszego wieczoru
    konto skarbonkowe w Getin Online?

    Od wczoraj probuje zalozyc konto skarbonkowe
    i dupa - nie przychodzi ani mail, ani sms.
    Podawalem nawet dwa maile: jeden w domenie op.pl,
    drugi w o2.pl i nic to nie dalo.
    To samo z sms: podawalem nr plusa, playa i nic.

    Wyslalem maila do getinu i czekam na odzew z ich strony,
    ale chyba sie poddam i uderze na open/idee/ew.db, eh...

  • 2. Data: 2012-02-01 15:26:12
    Temat: Re: [Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 14:27:54 +0100, Q napisał(a):

    > Udalo sie komus zalozyc od wczorajszego wieczoru
    > konto skarbonkowe w Getin Online?
    > Od wczoraj probuje zalozyc konto skarbonkowe
    > i dupa - nie przychodzi ani mail, ani sms.

    Jak wyżej, tyle że konto z nagrodą.

    AK

  • 3. Data: 2012-02-01 15:44:57
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    ja miesiąc czekam na kartę płatniczą... jak juz zadzwonili po wielu mailach,
    kazali czekać "do 2tyg." bo niby błąd techniczny....

  • 4. Data: 2012-02-01 17:48:06
    Temat: Re: Udalo sie komus zalozyc konto?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 1 Lut, 16:44, " " <b...@N...gazeta.pl> wrote:
    > ja miesiąc czekam na kartę płatniczą... jak juz zadzwonili po wielu mailach,
    > kazali czekać "do 2tyg." bo niby błąd techniczny....
    >
    > --

    Haha. I w GOL i w OF mam "na stanie" karty płatnicze. Debetówki, obie
    nieaktywne bo... w końcu "Jaś nie doczekał" (OF - od kwietnia, GOL od
    października roku... 2010!! ). Dostałem "po wielu mailach" dopiero w
    Idei.
    W GOLu mam konto swobodne - nie życzę sobie żadnych głupich haczyków.
    TOiP nie wątpię że przestudiowane

  • 5. Data: 2012-02-01 18:38:40
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 1 Lut, 16:44, " " <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >W GOLu mam konto swobodne - nie życzę sobie żadnych głupich haczyków.
    >TOiP nie wątpię że przestudiowane

    I slusznie - moje "z prezentem" - juz jest swobodne :)
    prezent sie przydal (na prezent)
    a warunki nie stanowily wiekszego problemu

    Pozdro

  • 6. Data: 2012-02-01 20:55:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-02-01 19:38, Waldek pisze:
    > eisenberg napisał:

    > I slusznie - moje "z prezentem" - juz jest swobodne :)
    > prezent sie przydal (na prezent)
    > a warunki nie stanowily wiekszego problemu

    A karta debetowa to jaka? Bo na ichniej stronie tylko kredytowa pokazana.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2012-02-01 21:06:10
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a warunki nie stanowily wiekszego problemu

    >A karta debetowa to jaka? Bo na ichniej stronie tylko kredytowa pokazana.

    Ano .... ZIELONA (w kratke) LOL
    - MC z antenką ;)

  • 8. Data: 2012-02-01 21:18:11
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 1 Lut, 21:55, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > A karta debetowa to jaka? Bo na ichniej stronie tylko kredytowa pokazana.
    >
    > K.
    >
    > --http://www.krystek.art.pl/

    MC Standard

  • 9. Data: 2012-02-02 10:11:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

> [...]

    > konto skarbonkowe w Getin Online?
    > Od wczoraj probuje zalozyc konto skarbonkowe
    > i dupa - nie przychodzi ani mail, ani sms.

    Są jakieś postępy, właśnie przyszły dane do logowania smsem i mailem.

    AK

  • 10. Data: 2012-02-02 14:49:36
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Od wczoraj probuje zalozyc konto skarbonkowe
    > i dupa - nie przychodzi ani mail, ani sms.

    Przyszedl mail i sms- dokladnie po 36h :).

    Teraz zobaczymy kiedy bedzie kurier a kiedy karta-
    - btw: widze, ze wniosek o debetowke mc
    jest skladany z automatu a nie jak kiedys "recznie".