  • Data: 2019-01-09 15:44:23
    Temat: Re: Ubiłem krokodyla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:db6e9a77-63e5-40d6-a413-05e258ba8d3c@go
    oglegroups.com...

    Eee, chyba nie https://www.santander.com/

    >Mi to się nie skojarzyło, ale jak przeczytałem o tym w komentarzy u
    >samcika, to przeżyłem coś w rodzaju satori.
    >Ciekawe, czy aż tak bardzo nie lubili nazywania ich żabą, że aż kupę
    >zaryzykowali - ale widać skutecznie, bo takie kopro-skojarzenia
    >dowcipne być przestają bardzo szybko

    No gdzie, przeciez logo jest globalne.

    Albo Hiszpanie inaczej sr^H^H kupe robia i nie maja takich skojarzen,
    albo wiecie rozumiecie - to jest nasze logo, prezesowi sie podoba,
    zatwierdzone przez zarzad, i tego sie bedziemy trzymac.

    I jak znam zycie, to jest jeszcze coroczna oplata licencyjna za logo

    J.