  • 11. Data: 2004-07-30 17:28:20
    Temat: Re: Ubezpieczenie na zycie do kredytu w PKOBP
    Od: "Ewa" <E...@e...pl>

    > Jesli nie sprawi Ci to problemu to sprawdz, prosze.
    > Mariusz

    mam zapis: ".. dostraczenia dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy
    na życie terminie 12. 2008"
    czy mam tylko zapis, ze za 5 lat dalej bede miec ubezpiecznie.
    Ewa

  • 12. Data: 2004-08-02 10:39:24
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 29 Jul 2004 12:45:24 +0200, i...@p...onet.pl wrote:

    >230 zl na 20 lat jest dla kwoty polisy 40 000 zl (w Allianz).

    To bardzo drogo. Chyba że jest to ubezpieczenie wraz z alokacją części składki
    (oszczędzanie).
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 13. Data: 2004-08-02 11:21:07
    Od: g...@s...pl

> [...]
    > bezterminowa.
    > Przynajmnie ja tak to rozumiem.

    > 230 zl na 20 lat jest dla kwoty polisy 40 000 zl (w Allianz).
    > Sprawdzalem inne oferty (m.in. CU, PZU) i w kazdym przypadku agenci probowali
    > mi wcisnac znacznie drozsze polisy (>600zl rocznie).
    > Oczywiscie byly to polisy bezterminowe - czyli drozsze, ktore mnie nie
    > interesowaly. Oczywiscie agenci nie probowali sie dostosowac do moich wymagan
    > nie zaproponowali mi tanszych ofert.
    >
    > Tylko w Allianz-ie znalazlem tansza oferte (wlasciwie Expander mi znalazl).

    Strasznie drogo.
    Ja ma na życie (suma ubezpieczenia 80K PLN) za 219 na kwartał... 876 PLN/ rok.
    Do zdaje się 65 roku życia.

    Może źle pytałeś... te ich pakiety niech sobie ... powiedz im że chodzi Ci
    tylko i jedynie o ubezpieczenia na wypadek śmierci, żadnych
    alokacji/inwestycji. Powinno być dużo taniej. Tak BTW te ich "wyniki"
    inwestycyjne to wielkie G. Nie mają szans z obligami.

    George

  • 14. Data: 2004-08-02 11:25:39
    Od: g...@s...pl

> [...]
    > alokacji/inwestycji. Powinno być dużo taniej. Tak BTW te ich "wyniki"
    > inwestycyjne to wielkie G. Nie mają szans z obligami.

    W końcu nie wiem o czym mowa... 230 PLN /miesiąc czy na rok ?
    W pierwszym poście coś inaczej zrozumiałem.

    George

  • 15. Data: 2004-08-02 15:44:12
    Od: "Ewa" <E...@e...pl>

    > Ja ma na życie (suma ubezpieczenia 80K PLN) za 219 na kwartał... 876 PLN/
    rok.
    > Do zdaje się 65 roku życia.

    to tez drogo
    ja mam jakis "brzeg" czy cos tam, suma ubezpieczenia 80tys na 5 lat rocznie
    cos ponad 300zł
    Ewa

  • 16. Data: 2004-08-03 06:03:51
    Od: i...@p...onet.pl

    > W końcu nie wiem o czym mowa... 230 PLN /miesiąc czy na rok ?
    > W pierwszym poście coś inaczej zrozumiałem.

    230 PLN / rok z terminem na 20 lat.
    Ale gdybym wzial termin na 5 lat to byloby 150 PLN / rok.
    Z tym ze Pani w banku twierdzi, ze nie moge teraz przyniesc polisy na 5 lat a
    za 5 lat nastepna, bo ... kto mnie za 5 lat sprawdzi?
    A kto mnie za rok sprawdzi, czy oplacam swoja polise???

    Mariusz Wojtysiak