  • 1. Data: 2003-11-12 22:44:30
    Temat: Ubezpieczenie karty w Inteligo
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    Cze

    Czy można ubezpieczyc kartę VE Inteligo? tzn. czy jest coś takiego na wzór
    pakietu bezpieczna karta mBanku.

    Dzięki
    MAX
    w trakcie zamiany konta:-)

  • 2. Data: 2003-11-12 22:49:18
    Temat: Re: Ubezpieczenie karty w Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy można ubezpieczyc kartę VE Inteligo? tzn. czy jest coś takiego na wzór
    > pakietu bezpieczna karta mBanku.

    Nope.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-11-13 12:38:44
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Czy można ubezpieczyc kartę VE Inteligo? tzn. czy jest coś takiego
    > na wzór pakietu bezpieczna karta mBanku.

    Nie słyszałem. Acz wydawana teraz karta podpadnie już 'pod ustawę',
    więc powinno być i tak nienajgorzej.

    Przy okazji: sporo osób nieco bardziej paranoicznych stosuje w
    inteligo technikę 'zostawiamy kartę do rachunku głównego ale otwieramy
    sobie drugi rachunek i to na nim trzymamy pieniążki'. Otwarcie
    drugiego rachunku to parę kliknięć w serwisie WWW

  • 4. Data: 2003-11-13 12:49:48
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:874qx8moiz.fsf@cauchy.softax.local...

    > Nie słyszałem. Acz wydawana teraz karta podpadnie już 'pod ustawę',
    > więc powinno być i tak nienajgorzej.

    Wszystkie 'podapadają'.

> [...]
    > sobie drugi rachunek i to na nim trzymamy pieniążki'. Otwarcie
    > drugiego rachunku to parę kliknięć w serwisie WWW

    I jest całkiem wygodne. Jak muszę przelać to wystarczy jeden telefon - nawet
    z Idei za darmo - do inteligo. Albo przez WAP. Albo i przez SMS - ale to z
    Plusa.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara