    From: "bankier" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
    Date: 27 Aug 2003 13:19:28 +0200

    > Wiesz, tak czytam Twoje wypowiedzi i jakos nie dostrzegam zadnej afery
    > tutaj. Chyba za bardzo dramatyzujesz i probujesz zwalic swoja niewatpliwa
    > wine na innych ludzi o zlej woli a najlepiej na bezduszna instytucje.
    > Problem tylko w tym, ze nie zostales ani oszukany, ani okradziony, tylko co
    > najwyzej Twoje niedoinformowanie sprawilo, ze poniosles koszty, ktorych sie
    > nie spodziewales (ale bank o nich informuje w swoich ogolnodostepnych
    > regulaminach). Jednakze zeby byc dobrze doinformowanym to lezy tylko i
    > wylacznie w Twoim interesie.

    Niestety nie zrozumiałeś moich intencji w ogóle - jak mam żal to rezygnuję z
    usług. Gdybym miał żal - to na pewno nie zwalałbym na kogoś winy tylko podszedł
    do tego analitycznie i wyciągnął z tego wnioski. Tak też zrobiłem (chociaż
    doświadczenie nie moje na szczęście i po niewczasie na nieszczęście) - i
    podzieliłem się nimi z innymi - może to mój błąd jeśli tak uważasz to ja to
    uszanuję. Nikt nie mówi o żadnej aferze żle mnie zrozumiałeś . Moja wypowiedź
    dotyczyła zupełnie innego wątku który wyszedł ( może ja go nawet
    zapoczątkowałem??) tak "przy okazji" rozważań na temat powodów takiej a nie
    innej jakości obsługi w Bankach. A że koleżanka poniosła koszty - to też prawda
    i też otym wspomniałem, a co do faktu czy czuje się oszukana , myślę że pomimo
    to jednak tak. Oczywistym jest ze to leży w interesie każdego bycie dobrze
    poinformowanym - dlatego też napisałem to jako przestrogę dla "takich samych
    naiwniaków" którzy jednak nie są tak wyczuleni na taki sposób "przekonywania do
    takich transakcji"

    P.S
    Zdaje się że forum jest dostępne dla wszystkich zarówno tych co są "Baranami"
    (cytat ze znanego zabieracza głosu w tym wątku:)). Dla mniej lotnych ( np. dla
    mnie taka sytuacja może być przestrogą ( i to dla nich to napisałem) a dla
    osób dobrze zorientowanych (jak szanowny kolega) jest być może tylko stratą
    czasu i próbą no nie wiem ... podzielenia się żalem, rewanżem.Być może.
    Przepraszam serdecznie i kolegę i wszystkich którzy z tego powodu mieli
    jakiekolwiek negatywne odczucia związane z moim postem - PO PROSTU UWAŻAŁEM ŻE
    NALEŻY SIĘ TAKIM DOŚWIADCZENIEM PODZIELIĆ, A KTO CHCE TO KORZYSTA KTO NIE TO
    MOŻE SOBIE POUŻYWAĆ ( NP. "BARAN" :))))

    i faktycznie może lepiej zmknąć temat ... a następnym razem po prostu może
    lepiej się nie dzielić doświadczeniami..........

    Pozdrawiam i (naprawdę ) z podziękowaniami za zabranie głosu(takie spojrzenie z
    boku czasami może naprawdę pomóc)

    Bankier