  • 1. Data: 2012-10-06 22:23:49
    Temat: Trochę NTG - Przeciętne miesięczne wynagrodzenie młodych Europejczyków
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Przeciętne miesięczne wynagrodzenie: 546 EUR

    ***
    Firma Sedlak&Sedlak opracowała - na podstawie danych Eurostat - raport
    o wynagrodzeniach młodych Europejczyków
    do 30 roku życia.

    Raport dotyczy krajów Unii Europejskiej i państw członkowskich
    Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA).

    Ile wynosi przeciętne wynagrodzenie osób w wieku poniżej 30 lat w
    wybranych państwach?

    Gdzie zarabia się najwięcej, a gdzie najmniej?

    Jak na tle pozostałych krajów wypada Polska?

    http://biznes.onet.pl/wynagrodzenia-mlodych-europejc
    zykow,18859,5270085,12870775,fotoreportaze-detal-gal
    eria

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-10-06 22:26:48
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2012-10-06 22:23, Animka pisze:
> [...]
    >
    > http://biznes.onet.pl/wynagrodzenia-mlodych-europejc
    zykow,18859,5270085,12870775,fotoreportaze-detal-gal

    To przeciętne to brutto czy netto? W samym artykule o tym nie piszą.
    Czytelniku dopowiedz sobie sam. Kiepskich mamy dziennikarzy ekonomicznych..

  • 3. Data: 2012-10-06 22:36:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > Przeciętne miesięczne wynagrodzenie: 546 EUR

    Animka, jak ty już coś pieprzniesz.
    Ponizej tak jak to powinno byc, ale animce do teorii nie pasowało.

    "Litwa
    Przeciętne miesięczne wynagrodzenie: 546 EUR"

    a potem są inne kraje.

  • 4. Data: 2012-10-06 22:42:26
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2012-10-06 22:36, witek pisze:

> [...]
    >
    > "Litwa
    > Przeciętne miesięczne wynagrodzenie: 546 EUR"

    A może Animka-Litwinka?
    W każdym razie widełki są takie:
    Rumunia: 392EUR
    Polska: 646EUR
    Niemcy: 1814EUR
    Norwegia 3410EUR

    No co? My (=>Europa), Rozrzut Mamy Fatalny? ;)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 5. Data: 2012-10-07 18:38:53
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-06 22:42, monter.FM pisze:
    > A może Animka-Litwinka?
    > W każdym razie widełki są takie:
    > Rumunia: 392EUR
    > Polska: 646EUR
    > Niemcy: 1814EUR
    > Norwegia 3410EUR
    >
    > No co? My (=>Europa), Rozrzut Mamy Fatalny? ;)

    Ale co takie porównanie daje? Tylko mydlenie oczu.
    Trzeba policzyć siłę nabywczą pensji takiego 30-latka.
    Ile kupi litrów paliwa, wódki, mleka, m2 mieszkania czy co tam wrzucić
    do miarodajnego koszyka.
    A przy tym podać ilość godzin pracy bo wycieranie sobie gęby PKB to
    znowu będzie naginanie rzeczywistości.

    I wtedy cokolwiek można powiedzieć. Kto ciężko pracuje a kto dużo
    zarabia :-)

  • 6. Data: 2012-10-07 19:33:31
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > A może Animka-Litwinka?
    > W każdym razie widełki są takie:
    > Rumunia: 392EUR
    > Polska: 646EUR
    > Niemcy: 1814EUR
    > Norwegia 3410EUR

    Ok, dzięki. Może mi Opera nie wyświetlała.

    > No co? My (=>Europa), Rozrzut Mamy Fatalny? ;)

    No tak.

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-10-08 09:32:05
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 19:33:31 +0200, Animka napisał(a):

    > Ok, dzięki. Może mi Opera nie wyświetlała.

    U mnie też się nie wyświetla nic więcej, niż podała Animka!
    Gdzie Ty to widzisz *monter*?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2012-10-08 17:51:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-08 09:32, Chris94 pisze:

    > U mnie też się nie wyświetla nic więcej, niż podała Animka!
    > Gdzie Ty to widzisz *monter*?

    Na 'dużych' obrazkach powinny być strzałki do przechodzenia między
    slajdami. Tak samo nawigator z miniaturkami powinien umożliwić Wam
    przeglądanie kolejnych slajdów. Tak jak na każdym 'slajdowym' newsie
    onetu. Zobaczcie czy inne Wam działają... bo może tylko ten artykuł im
    się popsuł ;)

  • 9. Data: 2012-10-08 20:01:52
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-08 17:51, osa pisze:

> [...]
    > przeglądanie kolejnych slajdów. Tak jak na każdym 'slajdowym' newsie
    > onetu. Zobaczcie czy inne Wam działają... bo może tylko ten artykuł im

    Może mam coś zablokowane w Operze. Już mi się nie chce sprawdzać.

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-10-08 20:22:39
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On Mon, 08 Oct 2012 20:01:52 +0200, Animka wrote:

    > Może mam coś zablokowane

    Musk animko masz zablokowany, musk moja droga...

    > Już mi się nie chce sprawdzać.

    Nie musisz, juz sprawdzone