eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 29

  • 11. Data: 2009-06-23 16:33:55
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "george" <g...@v...pl>


    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:5a4c093d-3e28-42bb-a470-6473e819e454@q14g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 23 Cze, 09:29, "george" <g...@v...pl> wrote:
    >
    > tak swoja droga nie chcialbys chyba aby w twoim biznesie ktos opowiadal
    > regulamin "wlasnymi" slowami za kóre byc moze bedziesz odpowiadal. Moze
    > maja
    > taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami + odsylajcie do niego.
    > W sumie nie dziwi mnie to...

    Moment, nikt nie spodziewa sie od banku odpowiedzi "wlasnymi slowami"
    na czerpanym papierze i z odrecznym podpisem prezesa.

    Ale "skopiowany marketingowy belkot nie zawierajacy zadnych odpowiedzi
    na pytania" to przesada w druga strone.

    Komus w koncu BRE placi za przeczytanie i przeanalizowanie e-maili od
    klientow oraz odpowiedzenie na zadane, konkretne pytania. Jezeli tak
    nie jest, to po co utrzymywac fikcje i np. nie wlaczyc autoodpowiedzi
    na e-maile, w stylu "Dziekujemy bla bla bla, odpowiedzi znajduja sie w
    FAQ."?

    Przynajmniej klienci nie beda mieli zludzen, ze moga sie spodziewac
    kompetentnej obslugi.

    a jest inaczej ? Dla mie jest wlasnie tak jak napisales "bla bla .. odsylam
    do regulaminu".
    Zastanawialem sie czy moze byc inaczej :).

    george



  • 12. Data: 2009-06-23 16:34:48
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "george" <g...@v...pl>


    "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> wrote in message
    news:41161de4-69df-42f4-a19b-1823ffe5ade2@j32g2000yq
    h.googlegroups.com...
    Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę
    (wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię,
    żeby zapytać, dlaczego wciąż działa.
    I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
    gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą. Nie
    mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki.
    Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
    ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
    postępów...

    a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?
    george



  • 13. Data: 2009-06-23 17:02:30
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Cze, 12:33, "george" <g...@v...pl> wrote:
    >
    > a jest inaczej ? Dla mie jest wlasnie tak jak napisales "bla bla .. odsylam
    > do regulaminu".
    > Zastanawialem sie czy moze byc inaczej :).
    >
    Moze, jak najbardziej. Jezeli odpowiada czlowiek, a nie automat, to
    moze zaczac od "Zgodnie z obowiazujacym regulaminem:", a nastepnie
    uzyc funkcji "kopiuj" i "wklej" i odpowiedziec na konkretne, zadane
    pytania.


  • 14. Data: 2009-06-23 17:09:44
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "george" <g...@v...pl>


    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:66af2474-94c6-4efe-b470-d8ed5b268ad7@g20g2000vb
    a.googlegroups.com...
    > On 23 Cze, 12:33, "george" <g...@v...pl> wrote:
    >>
    >> a jest inaczej ? Dla mie jest wlasnie tak jak napisales "bla bla ..
    >> odsylam
    >> do regulaminu".
    >> Zastanawialem sie czy moze byc inaczej :).
    >>
    > Moze, jak najbardziej. Jezeli odpowiada czlowiek, a nie automat, to
    > moze zaczac od "Zgodnie z obowiazujacym regulaminem:", a nastepnie
    > uzyc funkcji "kopiuj" i "wklej" i odpowiedziec na konkretne, zadane
    > pytania.

    powstaje wiec pytanie, kto lub co odpowiada w mBanku :)...
    george



  • 15. Data: 2009-06-23 17:13:48
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    george pisze:
    > a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?

    Ja miałem w Multibanku. Nic to nie dało, bo dyspozycja nie została
    zrealizowana (chciałem zamknąć kartę kredytową), a zamknięcie karty trwa
    3 miesiące (o nie zrealizowaniu dyspozycji dowiedziałem się po pół
    roku od jej złożenia). No i co dalej mogę zrobić ?


    --
    Mithos


  • 16. Data: 2009-06-23 17:17:09
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    glos pisze:
    > Najwyrazniej mBankowi nie zalezy na nowych klientach. Ze swojej strony
    > odradzam korzystanie z mBanku wszystkim poszukujacym dobrego supportu.
    > Lepiej zaplacic pare zlotych wiecej prawdziwemu bankowi, a nie
    > majacemu gdzies klientow bankowemu hipermarketowi. Najwyrazniej mBank
    > wciaz dziala na zasadzie - "jesli dziala to dobrze, jesli nie dziala -
    > to Twoj problem, drogi Kliencie i radz sobie sam".

    Ale tak jest w praktycznie każdym banku. Ciesz się że dostałeś
    jakąkolwiek odpowiedź. Wiele banków ma w zwyczaju nie odpowiadać na maile.


    --
    Mithos


  • 17. Data: 2009-06-23 17:19:05
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Cze, 13:09, "george" <g...@v...pl> wrote:
    >
    > powstaje wiec pytanie, kto lub co odpowiada w mBanku :)...
    >
    "Odpowiedzi", ktore zdarzylo mi sie dotad otrzymac byly podpisane
    imionami i nazwiskami. Zakladam ze nie automat. Ale tresowanych
    szympansow nie wykluczam... :)


  • 18. Data: 2009-06-23 17:20:23
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "george" <g...@v...pl>


    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h1r2h1$i2p$1@news.onet.pl...
    > george pisze:
    >> a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?
    >
    > Ja miałem w Multibanku. Nic to nie dało, bo dyspozycja nie została
    > zrealizowana (chciałem zamknąć kartę kredytową), a zamknięcie karty trwa 3
    > miesiące (o nie zrealizowaniu dyspozycji dowiedziałem się po pół roku od
    > jej złożenia). No i co dalej mogę zrobić ?
    >
    >

    no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać
    może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec
    klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data
    wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one
    bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom
    moralnym np...
    niestety jestem tylko teoretykiem / optymistą :).

    george



  • 19. Data: 2009-06-23 17:26:04
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: "george" <g...@v...pl>


    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:3df382af-063c-400d-9426-5a2396efa9c4@n19g2000vb
    a.googlegroups.com...
    > On 23 Cze, 13:09, "george" <g...@v...pl> wrote:
    >>
    >> powstaje wiec pytanie, kto lub co odpowiada w mBanku :)...
    >>
    > "Odpowiedzi", ktore zdarzylo mi sie dotad otrzymac byly podpisane
    > imionami i nazwiskami. Zakladam ze nie automat. Ale tresowanych
    > szympansow nie wykluczam... :)

    u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec
    wiecej pytan nie zadawalem.

    george



  • 20. Data: 2009-06-23 17:39:32
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Mithos pisze:
    > Ale tak jest w praktycznie każdym banku. Ciesz się że dostałeś
    > jakąkolwiek odpowiedź. Wiele banków ma w zwyczaju nie odpowiadać na maile.

    Nie przesadzaj. Często zadaje pytania on line w Lukas Banku i nie
    zdarzyło mi się "rozmawiać z automatem" ...
    piona


    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1