  • 1. Data: 2009-06-23 10:52:24
    Temat: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mialem wlasnie nieprzyjemnosc kontaktu z mBankiem - zainteresowany
    bylem otwarciem u nich firmowego rachunku walutowego (mBIZNES max
    walutowy). Korzystajac z formularza kontaktowego, zadalem kilka bardzo
    precyzyjnych pytan, dotyczacych sposobu i kosztow realizacji przelewow
    walutowych z i na w/w konto, ktore to informacje sa dosyc
    niejednoznaczne na stronie mBanku. Prosilem rowniez o info, jaka
    bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
    czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych". W
    odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z
    przeczytanej przez mnie wczesniej strony internetowej, nie zawierajacy
    zadnych odpowiedzi na moje pytania.

    Najwyrazniej mBankowi nie zalezy na nowych klientach. Ze swojej strony
    odradzam korzystanie z mBanku wszystkim poszukujacym dobrego supportu.
    Lepiej zaplacic pare zlotych wiecej prawdziwemu bankowi, a nie
    majacemu gdzies klientow bankowemu hipermarketowi. Najwyrazniej mBank
    wciaz dziala na zasadzie - "jesli dziala to dobrze, jesli nie dziala -
    to Twoj problem, drogi Kliencie i radz sobie sam".

    Przy okazji - czy ktos z Grupowiczow zna bank, oferujacy w
    umiarkowanej cenie firmowe konta walutowe z mozliwoscia:
    - przyjmowania przelewow w EUR
    - dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w
    innym banku?
    Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 2. Data: 2009-06-23 11:51:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "glos" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    k.googlegroups.com...
> [...]
    > - dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w
    > innym banku?
    > Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje

    Zobacz taryfe oplat dla kont firmowych w Aliorze, maja SEPA. Co do kosztow
    musisz sam spawdzic na stronie
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizji
    .pdf

  • 3. Data: 2009-06-23 12:47:09
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > precyzyjnych pytan, dotyczacych sposobu i kosztow realizacji przelewow
    > walutowych z i na w/w konto, ktore to informacje sa dosyc

    To znaczy?

    > Prosilem rowniez o info, jaka
    > bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
    > czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych".

    Bardzo konkretne pytania, na które odpowiedzi na stronach mBanku sa nawet
    w formie obrazkowej, jak tu
    http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/9.htm
    Czego nie rozumiesz?

  • 4. Data: 2009-06-23 13:26:30
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    K.K. wrote:

    (...)

    > Bardzo konkretne pytania, na które odpowiedzi na stronach mBanku sa
    > nawet w formie obrazkowej, jak tu
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/9.htm
    > Czego nie rozumiesz?

    Nie rozumial tego, o co sie spytal w formularzu kontaktowym.

    Czy to takie trudne dla projektantow serwisow www, ze uwagi i pytania
    klientow nie powinny ladowac w /dev/null?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2009-06-23 13:29:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > - dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w
    > innym banku?
    > Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje

    tak swoja droga nie chcialbys chyba aby w twoim biznesie ktos opowiadal
    regulamin "wlasnymi" slowami za kóre byc moze bedziesz odpowiadal. Moze maja
    taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami + odsylajcie do niego.
    W sumie nie dziwi mnie to...

    george

  • 6. Data: 2009-06-23 13:59:24
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Czy to takie trudne dla projektantow serwisow www, ze uwagi i pytania
    > klientow nie powinny ladowac w /dev/null?

    Tylko po co, skoro malo kto z ich pracy korzysta? Powyzszy link i autor
    watku jest tego dowodem.

  • 7. Data: 2009-06-23 14:44:19
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    K.K. wrote:
    > Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w
    > wiadomosci news:h1ql5h$li8$1@online.de...
    >
    > Tylko po co, skoro malo kto z ich pracy korzysta? Powyzszy link i autor
    > watku jest tego dowodem.

    Co "tylko po co", i z czego malo kto korzysta? Z formularzy?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 8. Data: 2009-06-23 15:13:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę
    (wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię,
    żeby zapytać, dlaczego wciąż działa.
    I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
    gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą. Nie
    mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki.
    Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
    ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
    postępów...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2009-06-23 15:34:28
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Cze, 09:29, "george" <g...@v...pl> wrote:

> [...]
    > taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami  + odsylajcie do niego.

    Moment, nikt nie spodziewa sie od banku odpowiedzi "wlasnymi slowami"
    na czerpanym papierze i z odrecznym podpisem prezesa.

    Ale "skopiowany marketingowy belkot nie zawierajacy zadnych odpowiedzi
    na pytania" to przesada w druga strone.

    Komus w koncu BRE placi za przeczytanie i przeanalizowanie e-maili od
    klientow oraz odpowiedzenie na zadane, konkretne pytania. Jezeli tak
    nie jest, to po co utrzymywac fikcje i np. nie wlaczyc autoodpowiedzi
    na e-maile, w stylu "Dziekujemy bla bla bla, odpowiedzi znajduja sie w
    FAQ."?

    Przynajmniej klienci nie beda mieli zludzen, ze moga sie spodziewac
    kompetentnej obslugi.

  • 10. Data: 2009-06-23 16:02:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    glos wrote:

> [...]
    > - dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w
    > innym banku?
    > Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje

    paypal