  • 1. Data: 2003-07-11 10:40:54
    Temat: mam pomysła ?????????
    Od: "cywil" <c...@a...pl>

    a może jestem naiwny ale .....

    Ciekaw jestem czy zna ktoś z was Bank który mógłby udzielić kredytu na spłatę
    zadłużenia w innych bankach

    to przecież czysty interes dla kredytodawcy nieprawdaż ?

    a jednocześnie ratuje życie niejednemu biedakowi który spłaca kilka kredytów
    bankowych naraz

    Co wy na to ?

    Pozdrawiam Cywil

  • 2. Data: 2003-07-11 10:40:59
    Temat: Re: mam pomysła ?????????
    Od: j...@p...onet.pl

    Kredyt konsolidacyjny się to nazywa :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2003-07-11 10:43:42
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Pewnie że znajdziesz. Poszukaj kredytów konsolidacyjnych

  • 4. Data: 2003-07-11 11:53:12
    Od: "tp" <t...@o...pl>

[...]

    Niby jak ratuje życie biedakowi?
    Kredyt is kredyt.

    tp
    http://republika.pl/twojepieniadze

  • 5. Data: 2003-07-11 12:00:25
    Od: "cywil" <c...@a...pl>

    no właśnie ratuje
    bo spłacasz jeden a nie kilka kredytów o różnych stawkach oprocentowania
    jak koledzy w tej grupie dyskusyjnej podpowiedzieli jest taka możliwość
    za co im serdecznie dziękuję

  • 6. Data: 2003-07-11 14:38:39
    Temat: Też mam pomysła ?????????
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "cywil" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
    a może jestem naiwny ale .....

    >Ciekaw jestem czy zna ktoś z was Bank który mógłby udzielić kredytu na
    spłatę zadłużenia w innych bankach
    >to przecież czysty interes dla kredytodawcy nieprawdaż ?

    Ba.
    Ja mam ciekawszy pomysł, ale nie mój.
    Ciekawe kiedy ktoś w to wejdzie w Polsce.
    Po polskiemu nazwałbym go kredyt pośmiertny.
    Jest to kredyt, którego się nie spłaca.
    Zasada jest bardzo prosta.
    Bank udziela kredytu pod hipotekę nieruchomości, a po śmierci właściciela
    zabiera nieruchomość.
    W Stanach właśnie się to rozpowszechnia i ma całkiem duże wzięcie.
    Starsi ludzie, często samotni siedzą na górze pieniędzy, której nie mogą
    spieniężyć.
    Sprzedać domu nie chcą, bo to ich wspomnienia całego życia, wyprowadzać się
    nie wiadomo dokąd, też nie, a tu nagle bank wpada z niesamowitą propozycją.
    Mieszkaj dalej na swoim, my ci damy za to kupę kasy i szalej do końca życia.
    A co będzie potem, to przecież i tak jest ci już obojętne.

  • 7. Data: 2003-07-12 06:56:32
    Temat: Re: Też mam pomysła ?????????
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    poilkj wrote:
> [...]
    > Jest to kredyt, którego się nie spłaca.
    > Zasada jest bardzo prosta.
    > Bank udziela kredytu pod hipotekę nieruchomości, a po śmierci

    Juz widze zadowolonych spadkobiercow ;)

  • 8. Data: 2003-07-12 15:16:28
    Od: n...@p...onet.pl

    > Juz widze zadowolonych spadkobiercow ;)

    Trzeba najpierw ich mieć...

  • 9. Data: 2003-07-14 05:50:13
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Juz widze zadowolonych spadkobiercow ;)

    Przyjęcie spadku jest równoznaczne z przejęciem długu.
    Komornik powinien przyjąć najmniej dokuczliwy sposób zaspokojenia
    roszczeń, co może mieć skutki niemiłe dla spadkobiercy, bo " najmniej
    dokuczliwy" nie oznacza, że wierzyciel będzie chciał czekać latami.

    Sprzedaż nieruchomości- bywa, że nie jest sprawą łatwą i szybką - może
    trwać ww lata - chyba , że za 1/2 wartości).
    Może więc być tak, że spadkobierca pozbędzie się samochodu, telewizora i
    zawartości konta w banku - pozostając z trudnozbywalną nieruchomością.
    Bank lubi pieniądze, cudze domy nieco mniej.

    Pzdr: Dogbert

  • 10. Data: 2003-07-14 08:49:20
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik No Name napisał:

    > Przyjęcie spadku jest równoznaczne z przejęciem długu.

    Ale spadku nie trzeba przyjmować. Moim zdaniem pomysl jest interesujacy.

    Bartol