  • 1. Data: 2004-06-04 15:31:45
    Temat: TelePekao24
    Od: "Andrzej_eK" <a...@v...neostrada.pl>

    Witam wszystkich,
    a zwlaszcza klientow TelePekao24.

    Otoz chcialbym sie od Was dowiedziec,
    czy tez wymusza się na Was zalozenie konta
    w jakims I Oddziale w miescie X
    (ja akurat jestem z W-wy), na stronce
    obslugi "podlozono" do akceptacji kwity,
    ktore akurat przenoszą konto do oddzialu
    I-go w W-ie, a mi akurat pasuje XIII-ty, bo mam kolo
    domu (i nas trnach PKO S.A. ten oddzial oferuje nowąobslugę
    PKO24). Po telefonie na Info uslyszalem, ze doradca bankowy
    "powinien byl" się skonsultowac ze mną na ten temat.
    Poki co juz tydzien mija od moich kontestacyjnych maili w "ichniej" poczcie,
    no a teraz juz jest propozycja nie do odrzucenia,
    chyba niedlugo wpisanie prawidlowego pinu z tokena
    automatycznie przeniesie konto ???
    Czy niektorzy z Was uzyskali kwity "pod wybrany" oddzial ?

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-06-04 15:38:30
    Temat: Re: TelePekao24
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    Andrzej_eK wrote:
    > Witam wszystkich,
    > a zwlaszcza klientow TelePekao24.
    >
    > Otoz chcialbym sie od Was dowiedziec,
    > czy tez wymusza się na Was zalozenie konta
    > w jakims I Oddziale w miescie X
    [...]

    niestety tak... a co gorsza nie chca sie odczepic mimo wielokrotnych prosb
    :/

    mimo ustej informacji ze nie chce, potem kilkukrotnych maili via omega
    ostatnio dostalem do domu nowa Maestro :( i ciagle przychodzi mi na omege
    spam o nowym koncie (ktore jest zalozone, ale niby nieaktywne do czasu
    podpisania umowy...)

    chyba im zagroze opisaniem sprawy na pbb :D to moze sie od...kumkaja odemnie

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2004-06-04 15:49:59
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!> napisał w wiadomości

> [...]
    > podpisania umowy...)
    >
    > chyba im zagroze opisaniem sprawy na pbb :D to moze sie od...kumkaja

    Mi powiedzieli, ze jak nic nie podpiszę to się odczepią kiedyś tam. No i
    szerokiej drogi!

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-06-04 16:02:04
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    BaLab wrote:

    > Mi powiedzieli, ze jak nic nie podpiszę to się odczepią kiedyś tam.
    > No i szerokiej drogi!

    mnie tez tak w sumie powiedzieli, ale nie chcialbym sie dowiedziec za pare
    miesiecy, ze mam do uregulowania rachunek za x miesiecy prowadzenia
    rachunku...
    (a za pare lat sie dowiem ze nie dostane kredytu, bo mialem jakies
    'niedozwolone' debety ;) )
    (tak, wiem jestem pesymista i szerze defetyzm :D )

    poza tym lubie miec swiadomosc, ze wszystko jest zalatwione i nie spotkaja
    mnie zadne niespodziewanki :) (jak np nowa karta maestro wazna od 1lipca2004
    czekajaca na mnie w domq...przypominam ze okres wypowiedzenia mija
    30czerwca2004 :) )

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2004-06-04 23:16:23
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Andrzej_eK" <a...@v...neostrada.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam [ ] klientow TelePekao24.

    > Otoz chcialbym sie od Was dowiedziec,
    > czy tez wymusza się na Was zalozenie konta
    [ ]
    > I-go w W-ie,

    tak glupkowato traktują wszystkich
    O ZGROZO

    > a mi akurat pasuje XIII-ty,

    DO NICH TO NIE DOCIERA

    > Po telefonie na Info uslyszalem, ze doradca bankowy
    > "powinien byl" się skonsultowac ze mną na ten temat.

    Nie reagują na chęc zalozenia konta w innym oddziale

> [...]
    poczcie,
    > no a teraz juz jest propozycja nie do odrzucenia,
    > chyba niedlugo wpisanie prawidlowego pinu z tokena

    DEBILIZM TOTALNY

    > Czy niektorzy z Was uzyskali kwity "pod wybrany" oddzial ?

    NIE

    wybaczcie za te wrzaski
    ale mnie takze szlag trafia w tym PeKaO

    z pozdrowieniami

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2004-06-05 05:39:49
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr W" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > z pozdrowieniami
    > pozdrawiam
    > Andrzej

    przepraszam Andrzeju !!!
    nie wiem jakim sposobem pozostał Twój podpis ?
    winno być

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-06-05 07:35:09
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Andrzej_eK" <a...@v...neostrada.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Otoz chcialbym sie od Was dowiedziec,
    > czy tez wymusza się na Was zalozenie konta
    > w jakims I Oddziale w miescie X
    > (ja akurat jestem z W-wy),

    Tak, ale mi to na reke, bo nie chcialem miec tego Eurokonta w zadnym innym
    oddziale. Wynika to chyba z tego, ze nie we wszystkich oddzialach funkcjonuje
    jeszcze system umozliwiajacy korzystanie z kont poprzez Pekao 24.

    Wojtek

    --
    - http://www.skrzypinski.com/
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 8. Data: 2004-06-05 09:45:43
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

    > nie chcialem miec tego Eurokonta w zadnym innym
    > oddziale. Wynika to chyba z tego, ze nie we wszystkich oddzialach
    funkcjonuje
    > jeszcze system umozliwiajacy korzystanie z kont poprzez Pekao 24.

    z założenia po zmianie na NRB ma funkcjonować we wszystkich
    np. dzisiaj zmieniają w II oddz. Opole

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2004-06-05 20:16:37
    Od: "Hasan" <u...@c...barg.cy>

    Uzytkownik "Andrzej_eK" napisal:

> [...]
    > I-go w W-ie, a mi akurat pasuje XIII-ty, bo mam kolo
    > domu (i nas trnach PKO S.A. ten oddzial oferuje nowąobslugę

    Ja osobiscie nie wyrazilem zgody na przeniesienie tego eurokonta www do I O.
    w Warszawie, o czym poinformowalem przez omegę i telefonicznie O. Lodz.
    Zalozyli mi ten rachunek w innym oddziale (ktory wybralwm osobiscie)
    obslugującym Pekao24. Przy zakladaniu tego rachunku musialem zlozyc
    rezygnację z rachunku ktory zalozyli dla mnie w I O. w Warszawie.

    Pozdrawiam Mariusz