  • Data: 2004-06-05 20:16:37
    Temat: Re: TelePekao24
    Od: "Hasan" <u...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Andrzej_eK" napisal:

    > Otoz chcialbym sie od Was dowiedziec,
    > czy tez wymusza się na Was zalozenie konta
    > w jakims I Oddziale w miescie X
    > (ja akurat jestem z W-wy), na stronce
    > obslugi "podlozono" do akceptacji kwity,
    > ktore akurat przenoszą konto do oddzialu
    > I-go w W-ie, a mi akurat pasuje XIII-ty, bo mam kolo
    > domu (i nas trnach PKO S.A. ten oddzial oferuje nowąobslugę
    > PKO24).
    > pozdrawiam
    > Andrzej

    Ja osobiscie nie wyrazilem zgody na przeniesienie tego eurokonta www do I O.
    w Warszawie, o czym poinformowalem przez omegę i telefonicznie O. Lodz.
    Zalozyli mi ten rachunek w innym oddziale (ktory wybralwm osobiscie)
    obslugującym Pekao24. Przy zakladaniu tego rachunku musialem zlozyc
    rezygnację z rachunku ktory zalozyli dla mnie w I O. w Warszawie.

    Pozdrawiam Mariusz