eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTe banki znowu oszukały! › Re: Te banki znowu oszukały!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Te banki znowu oszukały!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <s...@p...org>
    <f...@g...com>
    <1...@4...net>
    <61d2ee51$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 3 Jan 2022 13:52:59 +0100
    Message-ID: <e...@4...net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.133.165
    X-Trace: 1641214379 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 542 83.30.133.165:53973
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2372
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:660510
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 3 Jan 2022 13:38:41 +0100, Robert_DF wrote:
    > W dniu 03.01.2022 o 13:15, J.F pisze:
    >> A czy czyta ... umowa kredytowa ma kilkanascie stron, jesli nie
    >> wiecej. Jak to przeczytac na szybko?
    >> A czy da sie wychwycic wszystkie kruczki nienapisane jawnie?
    >
    > ma kilkanaście stron, do tego regulamin i załączniki, razem
    > kilkadziesiąt i...klient dostaje całość wcześniej, nawet kilka dni
    >
    > kto mu każe czytać to "na szybko"?
    >
    > ma przeczytać i ew. zadać pytania jak coś jest niejasne i...80% klientów
    > nie ma żadnych pytań, wszystko rozumie
    >
    > wszystko podpisuje bez jakiegokolwiek wnikania w treść, nawet w banku na
    > umowie pyatń nie ma
    >
    > a po kilku miesiącach pojawia się problem, bo rata wzrosła i ktoś myślał
    > że tak się nie stanie
    >
    > czy ktoś jest winny?
    > czy coś można było zrobić lepiej?

    No coz - klient przede wszystkim chce kredyt, a nie szukac dziury w
    calym. Co z tego, ze ci sie jakis zapis nie podoba - bierze pan, czy
    nie?

    No i klient po paru stronach przerywa czytanie, znudzony trescia.
    Niefrasobliwe to, i niby moze miec tylko do siebie pretensje,
    ale liczy na to, ze bank go nie oszuka.

    Moze jednak przepisy i UOKiK powinny konsumenta chronic.
    Przed niewielką zmianą wiboru oczywiscie nie, ale chocby takimi
    kruczkami jak "po kursie z aktualnej tabeli banku" ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1