    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tanie płacenie w tanich liniach lotniczych
    Date: Mon, 22 Feb 2010 20:17:19 +0400

    xbartx <b...@h...net> had the courage to write:

    > (Informacyjnie) Ostatnio gdzieś wspominałem, że w ryanair można płacić
    > bez dodatkowej opłaty delfinkiem mBanku. Aktualizuję wypowiedź - *można
    > było płacić*. Aktualnie przechodzi bez opłat tylko mastercard prepaid
    > (przeleciałem całą ichnią listę).
    /ciach/

    Żeby nie szukać tego dawnego wątku o MC, podzielę się tutaj moim niedawnym
    "odkryciem" - neteller.com. Ten brytyjski bank internetowy, sytuowany na
    wyspie Man, umożliwia natychmiastowe przelewy międzynarodowe (w tym z/do
    Polski), a co najmilsze - do darmowego wirtualnego konta wydaje darmową
    kartę MC Electronic, jak też dzięki specjalnej aplikacji generuje "karty
    wirtualne jednorazowego użytku".

    Zapisałem się ok miesiąca temu, jak na razie wszystko działa jak powinno,
    żadnych zgrzytów, karta doszła (adres UK).

    Ale tu uwaga: bank nie obsługuje niektórych państw świata (Iran, Korea,
    Gruzja itd. - ale również USA!) i logowanie spod "niewłaściwego" adresu IP
    powoduje zablokowanie konta!

    I teraz konkluzja: Jeśli obsługuje PLN, Neteller.com może być najtańszym
    sposobem płacenia za bilety Ryanaira.

    pozdr.
    k.