  • 1. Data: 2003-07-31 21:34:06
    Temat: Taka fajna sala bankomatowa byla ...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    PKOBP, w Centrum Finansowym Pulawska (Warszawa). 4 bankomaty, drzwi na
    karte, calodobowo.

    To wzieli i zamkneli. Owszem, jest w tym samym budynku bankomat w
    scianie, ale co to za przyjemnosc korzystac na deszczu i na widoku
    ludzi na przystanku... I jest jakas "sala samoobslugowa", w ktorej sa
    bankomaty (i cos tam jeszcze, ale to cos jeszcze to tylko dla klientow
    oddzialu, bo odmiejscowianie im od lat nie wychodzi 8-) ), ale ta sala
    jest czynna w godzinach pracy oddzialu.

    Pfui, tak fajnie bylo, przyjezdzal czlowiek o dowolnej porze dnia i
    tygodnia, parkowal, wchodzil, korzystal, to zepsuli.

    MJ

  • 2. Data: 2003-07-31 22:47:40
    Temat: Re: Taka fajna sala bankomatowa byla ...
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Pfui, tak fajnie bylo, przyjezdzal czlowiek o dowolnej porze dnia i
    > tygodnia, parkowal, wchodzil, korzystal, to zepsuli.

    Bo bylo jak w Ameryce, a to przeciez nie Ameryka, wiec zlikwidowali :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-08-01 08:21:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski"
    > PKOBP, w Centrum Finansowym Pulawska (Warszawa). 4 bankomaty, drzwi na
    > karte, calodobowo.
    >
    > To wzieli i zamkneli.

    kilka dni temu obsmarowali ochroniarzy tego budynku, ze jak ktos na murku
    przed wejsciem przysiadzie to go zaraz przeganiaja (a laweczek nie ma)
    Zrobili prowokacje i fotki jak czlowieka przeganiają i to nie żadnego
    włóczęgę.

    Może salę też zamknęli żeby był w nocy spokój - co będą jacyś się szwendać i
    ochronie spokój zakłócać ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-08-17 18:56:27
    Od: "Robert Andrzejewski" <r...@o...pl>

    Zamknęli ponieważ wszystko czego dotknie się PKO BP zostanie spieprzone
    (popatrzcie na Inteligo po kupieniu przez PKO)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-08-17 19:18:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 17 Aug 2003 20:56:27 +0200, Robert Andrzejewski <r...@o...pl>
    napisał:

    > Zamknęli ponieważ wszystko czego dotknie się PKO BP zostanie spieprzone
    > (popatrzcie na Inteligo po kupieniu przez PKO)

    Polemizowalbym. Inteligo samo sie spieprzylo PRZED zakupem przez PKO BP.
    Pamietaj, ze zakup zostal sfinalizowany mniej wiecej rok temu, a pierwszy
    smrod Inteligo bodajze wydalo w lutym 2002. Reszta to juz jest
    konsekwencja...

    M.

  • 6. Data: 2003-08-17 20:15:07
    Od: "" <k...@W...onet.pl>

    Sala taka jest na ul.Marszalkowskiej w Warszawie w budynku I oddzialu PKO BP w
    Warszawie. Sala z 4 bankomatami. 2 bankomaty tradycyjne z mozliwoscia depozytu.
    2 bankomaty "dotykowe" bez mozliwosci depozytu (chyba?). Sala dostepna przez
    24h/dobe na karte. W sali oczywiscie stoliczek z krzeselkami, gdzie mozna
    wypisac sobie kopertke depozytowa lub odpoczac. Wejscie do sali na karte.

  • 7. Data: 2003-08-17 21:27:18
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > 2 bankomaty "dotykowe" bez mozliwosci depozytu (chyba?). Sala dostepna
    przez
    > 24h/dobe na karte. W sali oczywiscie stoliczek z krzeselkami, gdzie mozna
    > wypisac sobie kopertke depozytowa

    to koperty trzeba wypisywac jeszcze ? przecież bankomat zczytuje karte wiec
    moze nadrukowac co trzeba....

    danny

  • 8. Data: 2003-08-17 21:49:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "" <k...@W...onet.pl> writes:

    > Sala taka jest na ul.Marszalkowskiej w Warszawie w budynku I oddzialu PKO BP w
    > Warszawie. Sala z 4 bankomatami. 2 bankomaty tradycyjne z mozliwoscia depozytu.

    Wiem i korzystam, ale przeciez nie bede tam specjalnie jezdzic...
    Pulawska mam po drodze do domu...

    MJ

  • 9. Data: 2003-08-23 15:33:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 8/17/2003 11:27 PM, Użytkownik danny__p napisał:

    > to koperty trzeba wypisywac jeszcze ? przecież bankomat zczytuje karte wiec
    > moze nadrukowac co trzeba....

    Gdybys widzial co ludzie potrafia na tych kopertach "tworzyc" ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105