eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity! › Re: Tablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity!
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie
    DARMOWEJ karty Simplicity!
    Date: Mon, 18 Jan 2016 15:53:00 +0100

    napisał w wiadomości news:n7in9a$upn$1@node1.news.atman.pl...

    > Ogólnie nie jest źle w Citim, ale dlaczego czekałeś tyle miesięcy?
    > Do końca roku 2015 Citi dawał 2 razy po 400 pln -- 400 poleconemu
    > i 400 polecającemu.
    > Teraz jest raczej słabo. :) IMO warto zaczekać.

    Nie śledzę pasjami ofert wszystkich banków, a jakoś nie wiedziałem wcześniej
    o tej bezpłatnej KK (jeśli wiedziałeś to jakoś za mało natarczywie polecałeś
    :) ).

    No to chyba poczekam, ale ogólnie przypuszczam, że i tak mi się nie uda
    dostać tej karty bo nie chce mi się dostarczać kwitów dokładnie według
    regulaminu (o to chciałem się ich zapytać (co mi się nie udało) - czy są
    wystarczająco flexible).
    KPiR jest w Pile a ja jestem w Gdańsku. Przelewy do US robi kolega z Piły.
    Nie mam zamiaru zawracać mu głowy moją kartą, ani fatygować się do US, czy
    ZUS - więc tylko to co ja mam dostępne (przelewy ZUS, ubiegłoroczny PIT)
    albo niech spadają na drzewo.
    P.G.