  • Data: 2008-01-17 07:41:15
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sty, 08:20, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:
    > Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

    > Odbywalo sie to tak.
    >
    > Bankomat wyslal request o autoryzacje transakcji bank potwierdzil.

    Wstawie tutaj wtret na temat transakcji bezstykowych, bo widze, ze
    dobrze wiesz jak to dziala "pod spodem".

    Jesli bym mial zalozony niski limit dzienny (zalozmy, ze karta mbanku
    obsluguje juz transakcje bezstykowe)i robil serie malych kwotowo
    zakupow bezstykowych, w sumie przekraczajacych ustawiony przeze mnie
    limit dzienny, to te transakcje sie wykonaja, bo transakcje bezstykowe
    nie wysylaja zapytania o autoryzacje?
    Czy tez chip karty bedzie trzymal info o dopuszczalnym limicie
    dziennym, ustawionym z poziomu ekonta, i dopilnuje, zeby nie
    przekroczyc limitu?
    Podobnie jak chyba chip (?) trzyma informacje o kwocie ktora zasilono
    bezstykowa karte prepaid.