  • Data: 2008-01-17 08:58:01
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Jan 2008 08:08:36 +0100, Anna napisał(a):

    [ciach]
    > Obrońcom bankowości poradzę tylko by się zastanowili jaka jest kolej
    > rzeczy i co jest dla kogo.
    [ciach]

    Wybacz ale nie pociągnę tego dalej, bo przechodzi to po prostu w
    zwyczajne bicie piany. Skoro "Ależ wiem wystarczająco" i nie możesz
    przyjąć do wiadomości, że istnieje możliwość wystąpienia zwykłego
    głupiego, czeskiego or sth błędu, który może zdażyć się wszędzie i
    wszystkim, a co gorsze nie jest się na niego przygotowany, to już tutaj
    nic nie poradzę. I nie rób ze mnie jakiegoś obrońcy bankowości, bo nim
    nie jestem i mam dokładnie świadomość z czyich pieniędzy utrzymują się
    banki, ale też mam świadomość, że nikt nie jest doskonały zarówno Ty jak
    i ja, jak i też bank.

    Xenocide