  • Data: 2002-01-27 18:41:26
    Temat: Re: Szybki kredyt...
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jezeli masz zdolnosc i posiadales konto w innym banku przez przynajmniej 6
    mieisiecy i zasilales go przynajmniej kwota 2000 PLN to do 12-krotnosci bez
    poreczycieli mozesz dostac w ING BSK pozyczki odnawialnej lub np. limitu
    zadluzenia w koncie i karte kredytowa albo tez pozyczke gotowkowa ale tutaj
    potrzebowalbys 2 poreczycieli
    pozdrawiam