  • Data: 2016-05-14 20:53:23
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> g...@4...com

    Marcin N <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Wszyscy wiemy, że PO podrzuciła ten TK w ostatniej chwili, gdy
    > zorientowała się, że straci władzę. PIS ma teraz problem, nie wie, jak
    > wybrnąć z sytuacji, która uniemożliwia mu rządzenie,

    : Cóż za bzdury ponure. Co się dzieje z twoim mózgiem? :)

    Ano (MZ -- także) on pisze bzdury!! -- ja także uważam, że PiS
    nie ma żadnego problemu i radzi sobie doskonale z ,,Trybunałem'' ;)
    rzekomo Konstytucyjnym, wiedząc, jak grać na nosie Platformy. :)

    Raczej APzepliński ma ogromny problem, gdyż jest ukazywany światu
    jako schizofrenik, który sędziom wybranym niedawno płaci, lecz
    ich nie dopuszcza do sądzenia, twierdząc, iż... nie są sędziami.

    Ale każdemu wolno bzdury pisać...

    Natomiast ARzeplińskiemu nie wolno udawać schizofrenika:

    -- płaci ludziom tak, jakby byli sędziami
    lecz zarazem
    -- nie dopuszcza tych ludzi do sądzenia,
    gdyż wg niego ci ludzie nie są sędziami. :)

    A może to ja czegoś nie rozumiem? Jeśli ze mną jest OK -- ARzepliński
    ma ogromny problem z JKaczyńskim. :) ARzeplińskiemu nie wolno decydować
    o tym, kto jest sędzią a kto nie jest -- tutaj władza sądownicza nie sięga,
    co zostało bardzo starannie wyjaśnione, ale tak czy siak (sięga czy nie
    sięga -- Budzik zacznie bredzić :) o relatywistyce) ARzepliński nie może
    jednocześnie kogoś traktować jako sędziego i niesędziego zarazem. :)
    (musi zdecydować się na jedno rozwiązanie)

    Ponadto TK nie może orzekać w sprawach takich jak wybór sędziów. Może
    orzekać co najwyżej o ogólnym sposobie wybierania, lecz nie tym (czy
    innym) konkretnym wyborze.

    I może orzec o sprzeczności jakiejś ustawy z konstytucją, lecz musi sądzić
    w oparciu o ustawę dotyczącą TK, którą musi uznać za zgodną z konstytucją
    aż do czasu zakończenia procesu, którego celem jest zweryfikowanie danej
    ustawy -- choćby/także i ustawy o TK.

    IMO ARzepliński nie jest schizofrenikiem, a nawet takiegoż schizofrenika
    udaje niezbyt udolnie -- raczej jest po prostu w trudnej sytuacji, z której
    najlepszym wyjściem jest ustępstwo wobec PiS, co czyni, ale tylko częściowo,
    to znaczy -- płaci sędziom wybranym niedawno.

    -=-

    Jeśli gdzieś mylę się -- proszę o korektę, ale proszę o wspieranie się
    faktami, nie zaś inwektywami i bredniami typu -- 'relatywistyka' bądź
    'subiektywizm'.

    Konkrety wyglądają tak:

    -- płaci albo nie płaci
    -- dopuszcza albo nie dopuszcza
    -- TK może sądzić coś albo nie może

    z jednoczesnym odwołaniem się do konkretnych praw (pisanych,
    ustanawianych, obowiązujących jawnie) i faktów, nie zaś jakoś tak:

    -- jesteś debilem,
    -- on jest trollem,
    -- motornicza wyraża sprzeciw...

    -=-

    Wracając do tematyki grupy, czyli do pieniędzy...
    Stawiam zero plnów na wygraną ARzeplińskiego w sporze z JKaczyńskim.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_