  • Data: 2007-09-13 08:55:34
    Temat: Re: Sygma Banque. Koszmar!!!
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Radze wszystkim czytającym trzymać się z daleka od Sygmy i ich pieknych
    > gadek.
    > Ostatnio naliczyli mi kare w wysokości 45 zł za niezapłacenie raty
    > ubezpieczenia za życie, które zostało anulowane 3 miesiące wcześniej.
    > Rozmowy na infolinii nic nie dadzą, oni maja wykute formułki na pamięc i
    > nic się nie wskóra.
    > Teraz musze czekać 90 dni (wg regulaminu) na rozpatrzenie mojej reklamacji.
    > W lutym spłacam ostatnia rate i nie chce ich widzieć na oczy.

    Korzystalem z Sygma Bank, poprzez karte kredytowa Praktikera. Przez
    1,5 roku. Sama korzysc - sporo zakupow na darmowy kredyt, platny w
    5-10 ratach, bez narzutow.
    OCZYWISCIE: bardzo trzeba uwazac, aby wszystko splacac na czas.
    OCZYWISCIE ich realne oprocentowanie kredytow jest chore (ale
    uprzedzaja w ulotkach, rrso)

    Pozdr.