    From: gornik <g...@g...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Student - gdzie oszczedzac?
    Date: Fri, 08 Mar 2002 12:12:19 +0100

    Dnia Thu, 7 Mar 2002 21:25:49 +0100, "RRybak" <r...@w...pl> napisał(a):

    > No tak, pierwsza karta jest za darmo.. a przelewy chyba zawsze
    > kosztuja.. (?)
    > Problem w tym, ze nie jestem w stanie zalozyc innego konta, bo wszedzie
    > wymagaja minimalnego dochodu, co sie wiaze z zatrudnieniem,
    > ktorego ja, jako porzadny student w tym kraju zwyczajnie nie posiadam.. :P
    > Tak wiec nie same wplaty sa tu przeszkoda...
    >
    > Gornik, masz jakies inne plany na oku? Ja totalnie nie wiem gdzie sie
    > zaczepic,
    > a potrzebuje czegos lepszego niz ksiazeczka oszczednosciowa
> [...]
    Ja mam od dawna konto w mBanku. Pytanie czy chcesz wpłacać sobie sam
    pieniądze na to konto czy ktoś Ci będzie wpłacał przelewem. Bo jeśli to
    pierwsze to chyba Ci się nie będzie opłacało (stosunkowo wysokie opłaty za
    dokonanie wpłaty na poczcie czy w jakimś banku, szczególnie jak wpłacasz
    niewielkie sumy)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for