    From: "ofirka" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Student - gdzie oszczedzac?
    Date: Thu, 7 Mar 2002 21:36:33 +0100

    >PKO BP szczerze odradzam - właśnie liwiduje SuperKonto Student.
    >Dlaczego? Niskie oprocentowanie, wysokie opłaty (2PLN za przelew, 10 PLN
    >za wydanie VE (pierwsza chyba za darmo), 1 PLN za prowadzenie konta) a
    >przede wszystkim totalnie niekompetentna obsługa, bajzel w dokumentach i
    >długie kolejki.

    Ja rowniez szczerze odradzam PKO BP. Po pierwsze karty do bankomatu nie
    moglam doczekac sie przez rok!!! chamskie panie w okienkach, a w banku zeby
    cos zalatwic trzeba stac pol godziny, bo tam konto maja wszyscy ludzie
    starej daty, ktorzy maja milion pytan i nic nie rozumieja z odpowiedzi,
    ktore z reszta sa bez sensu;))) Procenty ponizej krytyki.
    Sama mam konto w Millennium, bo choc kosztuje 2zl za miesiac o ile saldo nie
    przekracza 500zl, a kazda wyplata w bankomacie 1zl (w innych bankomatach,
    poza euronetem gdzie tez 1zl, 3,50), nie musze miec zadnych regularnych
    wplat, karte bankomatowa dostalam natychmiast, nigdy tam nie ma kolejek, w
    bankomatach mozna zmieniac pin, wziac wyciag z ostatnich operacji, dokonac
    przelewu na zdefiniowane wczesniej konto (platnosc za rachunki itp), obsluga
    to mlodzi i energiczni ludzie, moge usiasc jesli cos wymaga dluzszego
    zalatwienia, a wszystkie transakcje wykonywane sa natychmiastowo.
    Ostatnio Millennium zyskal tez w moich oczach, poniewaz po dwoch latach
    intensywnego korzystania z ich uslug zostala mi przyznana karta kredytowa,
    bez zadnych dodatkowych formalnosci. Polecam kazdemu kto CENI swoj czas i
    nerwy i woli zaplacic zlotowke wiecej i byc obsluzonym jak boss;))))))))
    Nie wiem jak z oprocentowaniem, bo moje konto raczej nie jest wysoko
    oprcentowane, bo nie sluzy mi do oszczedzania, ale powolano ostatnio konto
    Efekt, warto chyba sprawdzic:))

    pozdro,

    ofi