  • Data: 2002-08-21 12:37:56
    Temat: Re: Starszy pan traci fortunę gubiąc karty płatnicze
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janek" <j...@w...pl> writes:

    > Toz piszemy o mozliwosci przekroczenia limitu. Nie sadzisz, ze VC maja
    > limity 10 zl.:-)
    > My piszemy o transakcji zakupu pralki za 1,5 tys. zl.

    To blad, bo ja mysle o wielu transakcjach, kazda na sume np. 250 zl.
    I te transakcje maja znaczna szanse nie byc autoryzowane (zwlaszcza
    w niektorych sklepach, ktore nigdy nie autoryzuja ponizej FL - nie
    ma tam zadnego losowania). Dopiero po wciagnieciu karty na stop listy
    te transakcje nie beda przechodzic.

    > A który terminal w Media Markecie nie autoryzuje transakcji zakupu
    > telewizora na ponad 6000 zl ?????

    A co to ten Media Market? :-)
    BTW: Drogie telewizory tam maja. Ostatnio kupilem w innym sklepie
    identyczny kilkaset zl taniej.

    > W PKO BP musi. Można zanieść, wysłać, ale ma być w ciągu 24 godzin. (co z
    > dniami wolnymi od pracy ? nie wiem)

    Moze faks? Dosc dobry dokument, do takich zastosowan.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator