  • Data: 2005-09-10 20:18:56
    Temat: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' napisał(a):

    > Jakie? Tych co jeszcze ich nie ma? (cały czas mówimy o wysyłaniu SMS z
    > hasłem na GSM w celu potwierdzenia operacji dokonanej przez kanał
    > telefoniczny w mBanku)

    Tak. Dlaczego Bank ma tworzyć/zmieniać procedury pod kogoś kto nie mieszka
    w Polsce? Widzisz tu jakąś logikę?

    > Jasne, ale on chciał mieć konto za free a nie za 10PLN (na miesiąc wyjechał
    > tylko)

    Rozumiem. Wyjechał na miesiąc i od razu wyłączył polską komórkę, sprzedał
    mieszkanie i nie mówi po polsku. Masz jeszcze jakąś teorię pod ręką? :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098