  • 11. Data: 2009-12-25 12:51:36
    Temat: Re: Sprzedaż shareware
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    news:slrnhj9d1l.k30.proteus@pl-test.org...
    > W przypadku usług (a AFAIK do takich zalicza się sprzedaż licencji online)
    > istotny jest kraj nabywcy. Jak nabywca nie ma VATu, to go nie doliczasz.
    > Jak nabywca w Polsce to doliczasz.

    Ro dziwne, skąd będę wiedział kto kliknął czy ma Vat czy nie, trzeba by
    zrobić N stron w zależności od kraju nabywcy

    > Jak liczysz na zagranicznych klientów, to paypala tez musisz brać pod
    > uwagę.

    Na razie mam problemy, nie mam z nim doświadczenia i nie udaje mi się
    przesłać pieniędzy z paypala na konto

  • 12. Data: 2009-12-25 13:04:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-12-25, zdumiony <z...@j...pl> wrote:

    [...]

    > Ro dziwne, skąd będę wiedział kto kliknął czy ma Vat czy nie, trzeba by
    > zrobić N stron w zależności od kraju nabywcy

    Bo Ci nabywca poda z jakiego kraju jest?

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2009-12-25 13:08:41
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    > Bo Ci nabywca poda z jakiego kraju jest?

    I w zależności od tego będzie różna cena oprogramowania?

  • 14. Data: 2009-12-25 14:07:38
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 25 Gru, 14:04, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Bo Ci nabywca poda z jakiego kraju jest?

    Nabywca poda taki kraj, dla którego cena oprogramowania wraz z
    podatkiem będzie najniższa :)

  • 15. Data: 2009-12-25 14:15:25
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "m1ch4l.j" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Nabywca poda taki kraj, dla którego cena oprogramowania wraz z
    > podatkiem będzie najniższa :)

    A może cena netto będzie różna a cena brutto stała? Jest problem bo
    musiałbym znać jaki jest VAT we wszystkich krajach. Ale to dziwne bo VAT
    płaci sprzedający.

  • 16. Data: 2009-12-25 20:52:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    No to spróbuj np. podać, że jesteś z USA na www.steampowered.com,
    www.direct2drive.co.uk, czy itunes store :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2009-12-26 12:47:40
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I w zależności od tego będzie różna cena oprogramowania?

    nie.. w zależności od tego naliczysz vat albo nie...
    chyba, że będziesz naliczał każdemu jak leci 22%, urząd skarbowy nie będzie
    protestował haha,

    poza tym ja najczesciej jesli moge to uzywam www.moneybookers.com
    serwis w wielu językach i działa sprawnie, nawet mam kartę MasterCard do
    wypłaty środków któe mi wpływają, więc problem z wypłatą środków jest
    rozwiązany ale z przelewami też problemu nie ma tylko limity na początku są
    chyba dość niskie :)

    jest wiele serwisów do płatności, możesz umożliwić zapłątę przez kilka z
    nich.
    np. www.cashu.com , www.ukash.com i masa innych także typowych dla obsługi
    kart.

    np. www.platnosci24.pl

    poczytaj sobie te serwisy.

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-12-26 13:23:43
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "deq" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > np. www.platnosci24.pl

    Ta strona chyba nie działa, jest tam Coyote Agencja interaktywna i nigdzie z
    wyjątkiem tworzenia maila nie można klliknąć

  • 19. Data: 2009-12-26 13:34:57
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    zdumiony pisze:
    > Użytkownik "deq" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ta strona chyba nie działa, jest tam Coyote Agencja interaktywna i
    > nigdzie z wyjątkiem tworzenia maila nie można klliknąć

    Pewnie chodziło o www.przelewy24.pl

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
    PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

  • 20. Data: 2009-12-27 14:27:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2009-12-25 14:08, zdumiony wrote:

    > I w zależności od tego będzie różna cena oprogramowania?

    Tak, inna kwota do zaplacenia. Ostatnio kupowalem program brytyjskiego
    programisty zamawiajac poprzez amerykanskiego Plimusa (www.plimus.com)
    i zgodnie z wczesniejsza informacja do kwoty platnosci przez Paypala
    doliczony zostal automatycznie VAT. Nawiasem mowiac mozesz sie chyba
    przyjrzec platformie Plimusa jesli chcesz sprzedawac za granice.

    Przekazuja platnosci m.in. przelewem i za pomoca Paypala.
    http://home.plimus.com/ecommerce/sellers/sellers-faq

    --

    memento lorem ipsum