  • 1. Data: 2010-03-02 14:18:30
    Temat: Sposób na szeregowca rajana ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Informacyjnie. Nowa karta z BZWBK MC paypass pre-paid przechodzi w
    RyanAir bez żadnej dodatkowej prowizji administracyjnej. Przed chwilą
    płaciłem w PLN i przeszło bez problemów. Także opłaca się zamówić (20pln
    razem z wysyłką), bo zwróci się już to przy zakupie jednego biletu. No
    kwestia tylko kiedy zostanie zbanowana przez Ryana ta karta.

    PS W wolnej chwili przetestuje płatności paypass w empiku.

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-03-02 14:46:45
    Temat: Re: Sposób na szeregowca rajana ;)
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Mar, 15:18, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > No
    > kwestia tylko kiedy zostanie zbanowana przez Ryana ta karta.
    Raczej kiedy będzie sie bezpłatnie płacić jakąś jeszcze bardziej
    egzotyczną kartą ;)

  • 3. Data: 2010-03-02 15:12:14
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Z taryfy Ryanair:
    Mastercard Prepaid Debit Card
    As a special offer to the above card holders, Ryanair, for a limited
    period only, will not apply an administration fee

  • 4. Data: 2010-03-02 15:39:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości grup

    > Z taryfy Ryanair:
    > Mastercard Prepaid Debit Card
    > As a special offer to the above card holders, Ryanair, for a limited
    > period only, will not apply an administration fee

    Następna w kolejce będzie JCB.

  • 5. Data: 2010-03-02 17:26:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    MarekZ <b...@a...w.pl> had the courage to write:
    > Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości grup

    > Następna w kolejce będzie JCB.

    Eeee, ja obstawiam ChinaPay.

  • 6. Data: 2010-03-02 18:20:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ogólnie jeszcze sam karta:
    Konto w BZWBK, więc doładowanie z konta w banku albo wpłata w kasie od
    razu pojawia się na karcie. Wysyłając smsa możemy zobaczyć stan środków
    na karcie albo mini wyciąg 5 ostatnich transakcji. Jako alternatywa dla
    ekart jak najbardziej, no a w bonusie możemy sobie testować paypass ;)

    Xenocide