  • 1. Data: 2007-12-07 21:52:45
    Temat: Spolem - bezmyslnosc brak inicjatywy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Od chyba 10-u lat Spolem wydaje karty rabatowe.
    Koszt 20 zl rocznie, rabat 5% na zakupy w tej sieci.

    Widze, ze klienci caly czas z tego korzystaja, i to bardzo czesto
    placac KK za zakupy (czyli do 5% dochodzi jeszcze dla sprzedawcy
    oplata za transakcje karciana) .

    Przeciez to az sie prosi, zeby dogadali sie z takim Lukasem i w to
    miejsce wprowadzili partnerska karte kredytowa, moze scinajac rabat do
    4-3%.

    Uwazam, ze najblizszy rok - dwa to bedzie ofensywa kart partnerskich
    roznych sieci i i kto sie nie zalapie ze swoimi kartami na grupe
    stalych klientow, bedzie ich tracil.

    Platna karta tylko rabatowa to zbyt malo - a za ta sama cene sa
    partnerskie KK w innych sieciach.

  • 2. Data: 2007-12-07 22:23:28
    Temat: Re: Spolem - bezmyslnosc brak inicjatywy
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Uwazam, ze najblizszy rok - dwa to bedzie ofensywa kart partnerskich
    > roznych sieci i i kto sie nie zalapie ze swoimi kartami na grupe
    > stalych klientow, bedzie ich tracil.

    Jestem odmiennego zdania. Bardzo duzo jest ludzi, ktorzy robia zakupy w
    roznych sieciac i dla nich takie cos nie ma sensu. W kazdym razie zysk z
    tego zaden.

    A ja dzis dostalem 10 % znizki na karte Multi :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-12-07 23:03:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > A ja pisze o ludziach z przyzwyczajeniami, ktorzy trzymaja sie kilku
    > stakych miejsc zakupow, czesto wlasnie dlatego, ze maja tam rabat na
    > stale zakupy bytowe. Czesto emeryci, rencisci itd.

    Emeryci i rencisci nie wiedza co to KK. A jak wiedza to nie potrafia
    uzywac. IMO

    Ja np. lubie Galerie Mokotow. Kiedys BPH wydawal MC GM ale jakos
    ostatnio nie widzialem tej karty w ich ofercie. A szkoda.

    > W Spolem?

    Nie :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-12-07 23:04:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 5. Data: 2007-12-07 23:24:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Gru, 00:03, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Emeryci i rencisci nie wiedza co to KK. A jak wiedza to nie potrafia
    > uzywac. IMO

    W swoim stalym sklepie daliby sobie rade.
    W Spolem kasjerki rozpoznaja stalych klientow.
    Zreszta wystarczylaby opcja, ze przy platnosci gotowkowej, rabat za
    okazaniem karty.

    > Ja np. lubie Galerie Mokotow. Kiedys BPH wydawal MC GM ale jakos
    > ostatnio nie widzialem tej karty w ich ofercie. A szkoda.

    > Nie :)

    To ja kupilem synowi w empiku Wiedzmina z rabtem 30% jak poskladalem
    upusty. :)

  • 6. Data: 2007-12-07 23:34:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.12.2007 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał/a:

    > W swoim stalym sklepie daliby sobie rade.
    > W Spolem kasjerki rozpoznaja stalych klientow.
    > Zreszta wystarczylaby opcja, ze przy platnosci gotowkowej, rabat za
    > okazaniem karty.

    Ale staruszki i tak nie zapłacą KK. A w temacie "pokazanie karty dla rabatu"
    to styka ta karta rabatowa. Normalni ludzie nie chodzą do delikatesów Społem,
    bo nic delikatesowego nie mają w ofercie, są drogie i mają chamską obsługę w
    brudnych, usmarowanych fartuchach, która ostatnie 18 lat przespała w jakiejś
    trumnie i nadal krzyczy na klientów, klimaty jak u Barei. Staruszkowie
    płacą gotówką, żadnych kart i innych dzieł szatana używać nie będą.
    Staruszkowie, którzy używają kart, na ogół mają samochód i/lub otwartą głowę
    i w związku z tym nie chodzą do delikatesów Społem (bo ani nie muszą, ani nie
    chcą).

    Nie zapomnę, jak w 2004 roku poszedłem do sklepu Społem na 'Manhattanie' na
    Placu Grunwaldzkim we Wrocławiu i chciałem zapłacić banknotem 200 zł.
    "Panie, pan chyba oszalał, ja takich nie przyjmuję" :) A babsko zawsze od
    kiedy pamiętam podawało tam pieczywo gołymi rękami odrywając się albo od
    dłubania w nosie, albo od mycia podłogi. No jakaś tragedia, czarny sen :)
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2007-12-07 23:35:05
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    To ja kupilem synowi w empiku Wiedzmina z rabtem 30% jak poskladalem
    upusty. :)

    a jak to można zrobic bo ja mam trochę tych kart - które karty kredytowe
    upoważniają do rabatu w empik.com???

  • 8. Data: 2007-12-07 23:43:17
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    bez przesady kolego

    zapraszam do Lublina - tu też są sklepy Społem i powiem ci żeś ty chyba
    naprawde przespał te 15 20 lat. Otóż ja i wielu moich znajomych zazaczę że
    młodych bardzo lublimy i wolimy nawet kupowac w sklepach społem gdyż:

    1) o dziwo wcale nie są droższe niż pewnie twoje ulubione hipermarkety -
    nawet nie wiesz jaką wodę z mózgu i jak cię oszukują te sklepy - no chyba że
    jesteś milionerem i nie zwracasz na to uwagi.

    2) w Społem wszystko jest zawsze świeże wiem co kupuję zwłąszca mięso
    wędlina i pieczywo - a w marketach same gnioty oraz wędlina śliska i myta
    Ludwikiem - stary nie oglądasz uwagi itp. czyś ty zgłupiał - zauważ że nigdy
    nie było takiego programu o Społem - ale cóż ludzie i tak polecą do marketu
    i będą żreć to wszystko co oni ci tam odświeżają
    3) nie pleć głupot bo u nas w każdym sklepie Społem zapłacisz kartą oraz
    doładujesz telefon komórkowy w terminalu

    ale cóż ty i tak pójdziesz do marketu francuskiego brytyjskiego czy
    niemieckiego i będziesz powtarzał głupoty niestworzone

  • 9. Data: 2007-12-07 23:46:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Gru, 00:35, Michał R. <m...@s...pl> wrote:
    > To ja kupilem synowi w empiku Wiedzmina z rabtem 30% jak poskladalem
    > upusty. :)
    >
    > a jak to można zrobic bo ja mam trochę tych kart - które karty kredytowe
    > upoważniają do rabatu w empik.com???

    :)

    Uwaga byla zwiazana z powiazaniem tematycznym informacji przedpiscy o
    rabacie 10% w dyskusji o Spolem.
    Rabat nie mail nic wspolnego z kartologia.
    Dostalem na skrzynke wp (jedna tylko, syn na swoja tez nie dostal -
    nie wiem wg jakigo klucza wysylali) kod do rabatu kwotowego w
    empik,com. Gdy tam zajrzalem, okazalo sie, ze przy zamowieniu poprzez
    empik.com jest na tej grze dosyc solidny upust (na innych rzeczach
    tez, jak cos zobacze w empiku do kupienia, to zamowie internetowo i
    poczekam - zawsze troche oszczednosci).
    Gdy zamowilem (bezplatna dostawa do wybranego sklepu empik) suma
    upustow dala o 30% nizsza cene niz zakup gdziekolwiek.

    niedawno mBank mail jakas promcje, chyba 10 zl upustu przy zamowieniu
    tamze i zaplacie karta mbankowa - nie wiem, czy jeszcze aktualne.

  • 10. Data: 2007-12-07 23:55:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Gru, 00:34, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    W Szczecinie w Spolem kultura jest, a nie takie tam... ;)
    Zwlaszcza, ze u nas utrzymaly sie ich duze sklepy glownie w
    dzielnicach willowych, gdzie nie utka sie marketu a klient w duzej
    mierze kupuje dlatego, ze blisko, oraz, ze jest rozpoznawany i
    obslugiwany na stoiskach wg stalych preferencji.
    Maja stalych dostawcow wedlin i garmazerki o dobrej jakosci - naprawde
    nie jest zle.

    A klientela nie odbiega "na minus"od widocznej w marketach.