  • 61. Data: 2010-03-18 20:42:38
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message
    news:hnu140$mp3$1@news.interia.pl...

    > Che kurwa, Georga oświeciło .....

    nic mnie nie oświeciło, tylko ty nie czytasz ze zrozumieniem i zakladasz z
    góry że ktoś jest głupszy o ciebie mimo że nie dał ku temu powodów. Wiec
    może zacznij mówić o faktach a nie o swojej wersji wszechświata.

    george

  • 62. Data: 2010-03-18 20:55:52
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > góry że ktoś jest głupszy o ciebie mimo że nie dał ku temu powodów. Wiec
    > może zacznij mówić o faktach a nie o swojej wersji wszechświata.

    mam wrażenie że zakładasz "złą wole" Tuska/ Millera/ Kaczyńskiego w pchaniu
    nas do EURO.
    Widzisz już oczami wyobraźni jak jutro wydajesz EUR w warzywniaku i myślisz
    o utraconej wolności.
    Zauważ ze w Traktacie w najważniejszym punkcie (przyjecie waluty) nie ma
    wpisanej DATY (Miller geniuszem ?)

    Jesli sie nad tym głębiej zastanowić to taka stratego pchania do EURO ale
    niekoniecznie dopochania jest nam zdecydowanie na rękę -> patrz niższe
    koszty odsetek.
    Medialnie musza nas tam pchać, czyż nie ? Po cichu mogą odkładać na świete
    nigdy pod pozorem czegokolwiek. Wyobrazasz sobie co by było gdyby jutro
    wyszedł Tusk i powiedział że do EURO nie wchodzimy wogóle ??

    Ta strategia (medialnego szumu w kierunku EUR, pod której jestes widać
    głebokim wrażeniem) bedzie działac dopóki pejsaci sie nie zorientują że
    goje coś za bardzo zwlekają i grają na czas / w chuja. Wtedy zobaczymy.
    Narazie odpukać działa.

    george

  • 63. Data: 2010-03-18 21:00:19
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "george"

    > Ta strategia (medialnego szumu w kierunku EUR, pod której jestes widać
    > głebokim wrażeniem) bedzie działac dopóki pejsaci sie nie zorientują że
    > goje coś za bardzo zwlekają i grają na czas / w chuja. Wtedy zobaczymy.

    Ta uważaj bo im to przeszkadza.
    Wg mnie jest dokładnie odwrotnie.

  • 64. Data: 2010-03-18 21:13:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <a...@n...ma> wrote in message news:hnu494$l5v$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george"

    > Ta uważaj bo im to przeszkadza.
    > Wg mnie jest dokładnie odwrotnie.

    moja wersja nie jest jedyna na świecie. Akceptuje możliwość istnienia innej
    wersji.
    Rozumiem że widzisz jakieś fakty które potwierdzają że jest odwrotnie.
    Podaj jakiś, chętnie rozważe (bez złośliwości). Nie lubie sie przyzwyczajac
    do jednej / własnej koncepcji.
    Chcialbym to przemyśleć.

    george

  • 65. Data: 2010-03-18 22:07:43
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Podaj jakiś, chętnie rozważe (bez złośliwości). Nie lubie sie
    > przyzwyczajac do jednej / własnej koncepcji.

    Fakty... jakie tam fakty, takie same spekulacje jak:

    Po prostu uważam, że w otoczeniu w jakim jesteśmy, to nie my mozemy robić z
    naszą walutą co chcemy, tylko "kto inny".

    Jedyne, co teoretycznie możemy zrobic sami z siebie to porządna inflacja
    poprzez drukowanie tego dobra w cholere.
    Reszta nie zależy od nas i wcale nie jest nam na rękę.

    Tu pojęcie "nam" się rozjeżdża, bo zauwazyłem iż główni oponenci euro mówia
    jakieś teksty o dymaniu narodu.
    Rozumiem, ze chodzi o drenowanie kieszeni podatnika.
    W sumie mnie to wali kto mnie zdrenuje, jednak mam wrazenie że jeśli mnie
    zdrenuje Europa, to w tym samym czasie Polska też by mnie zdrenowała.
    Natomiast zależności odwrotnej nie widzę jako pewnej; więc dla siebie wolę
    pewniejszą.
    Kwestia jest kto promuje odpowiednie rozwiazania, także tu, i z jakich
    pobudek - ale tego nie wiemy. Trzeba zgadywać.

    No i skoro staramy się na szczęście ('my' mówie ogólnie strasznie, nie
    wyjeżdżajcie zaraz, że po czy pis, Skrzypek albo LSD) żeby nie było
    inflacji, tak więc kurs złotego nie zalezy od nas.
    Czytaj: nie my na tym kosimy główne żniwa.
    To takie moje teoretyzowanie, nic na ten temat nie wiem z jakichś źródeł, po
    prostu byłbym mocno zaskoczony, że jest inaczej.

    Co do wstępu (Jedyne... kto inny) to ew moge rozwinąć nt moich
    piaskownicowych mysli o zabezpieczaniu się, ale jak nikt normalny sie nie
    przyczepi, to na razie nie chce mi sie pisac.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2010-03-19 08:23:19
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

    > "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > i jeszcze jedno. żeby nie było. Jeśli przyjmiemy EURO to dopiero WTEDY
    > bedę sie mógł z tobą zgodzić....
    > Do tego czasu przynależność do strefy i bycie netto do przodu daje nam
    > niższe koszty obsługi długu przy zachowaniu jednoczesnej możliwości
    > drukowania własnego PLN'a.
    > Chyba przyznasz że taki układ jest optymalny ?
    >
    > george

    Największy przywilej jaki mamy to dowolne psucie własnej waluty poprzez jej
    drukowanie oraz dowolne manipulowanie kursem poprzez zmiany stóp
    procentowych. Grecja została pozbawiona tego przywileju dlatego jej
    obywatele stracili dobrodziejstwo inflacji i upadku własnej waluty. Grecy
    zostali pozbawieni bandyckiego podatku jakim jest inflacja. Oczywiście Grecy
    stracili jeszcze tą możliwość, że ich politycy wyłgali by się od głupot,
    które wcześniej narobili. Cały scenariusz w zwolnionym tempie można było
    zaobserwować na Węgrzech. Nie ma się co przejmować. Nie wejdziemy do euro.
    Jeżeli tylko odpowiednio mocno będziemy psuli złotego i zapożyczali się po
    dziurki w nosie nikt nas tam nie przyjmie. W tej sprawie dobrze jest
    głosować na PiS. Aniela zapewne przepchnie porozumienie, które będzie
    umożliwiało wywalenie z euro takich mądrusiów jak Grecy. I dalej będziemy
    się bujać na kursie 5->4 w rok i z powrotem. To gospodarce robi znakomicie.
    Mamy przy tym wybitnego prezesa NBP, który dba o inflacje i stopy. Ma dużą
    wiedzę i doświadczenie. Rada przy nim też jest wybierana ze względu na
    kompetencje. Będzie, jak 2 lata temu, znów złoty będzie najmocniejszą waluta
    na świecie. Co jest zrozumiałe bo mamy najmocniejsza gospodarkę na świecie.
    Narody wybrane już tak mają.

  • 67. Data: 2010-03-19 18:56:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > waluta
    > na świecie. Co jest zrozumiałe bo mamy najmocniejsza gospodarkę na

    O widze kolega TOTUS z Balcerowiczowskiej szkoły zazrynania gospodarki
    wysokimi stopami procentowymi w czasach kryzysu.
    Pamiętam lata 2000-2005 i te kilometrowe kolejki bezrobotnych w urzędach
    pracy, efektem czego połowa moich kolegów mojego rocznika mysiała
    wypierdolić do Irlandii. Jaka była ZAWSZE recepta Balcerowicza i RPP -
    PODWYŻSZYĆ STOPY PROCENTOWE (cały świat robił odwrotnie). Efektem czego w
    moim mieście zarżnięto właściwie wszytsko.....

    Jak cię czytam to scyzoryk mi się w kieszeniach otwiera ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 68. Data: 2010-03-20 00:10:03
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu"

    Endriu, ta grupa to złe miejsce dla takich bredni.
    Weż to walnij w RM czy Golden Line.
    A tu ludzie zazwyczaj umieja luknąć na wykresy.

    Jak po tym nie widzisz na czym te brednie polegaja, to szkoda po prostu słów
    i innego traktowania, niz zacietrzewionego facia walącego komunały oparte o
    punkt widzenia małego Kazia ew. spodziewajacego się tu stada małych Kaziów
    dla których jedyną wykładnią jest bezkrytycznie przyjeta brednia zapodana
    przez pseudo-anala w RM, TVN bądź Czarno -Czerwonej Telewizji.

    http://www.fotka.pl/3952adee10/plgbp.html

    Nie będę wklejał więcej ani nawet tego tłumaczył, bo raczej dla myslących tu
    już konretnie dałeś znać o co tak naprawdę chodzi, i nie jest to dyskusja
    oparta o fakty, tylko walka o koryto dla kogoś tam, nie wiem dokładnie kogo
    bo mam ich wszystkich w dupie, niewiele się różnią od siebie.

    Śmieszy mnie Twoja wiara w jakiś wpływ Donka na Złotego, w takiej skali, ta
    naiwność poraża:)))
    Albo ostro manipulujesz, a to irytujące dla ww grupy ludzi.

    Ad. 2:)

    Gdzieś mi tu umkła dyskusja o rajdzie do Mariotta.
    Ja nic nie chcę komentować ani interpretować.

    http://tinyurl.com/yfrolul

    Ja przeczytałem i się dziwię, że w całym pokazie medialnym powstała taka
    dziura tam, gdzie się zbiegały kiedyś wszystkie nitki. W każdym razie nie
    rozumiem, widocznie to oczywista oczywistość że oni się wszyscy nie znali i
    to tak jakoś wszystko przypadkowo sie poukładało.

  • 69. Data: 2010-03-20 07:40:24
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Gdzieś mi tu umkła dyskusja o rajdzie do Mariotta.
    > Ja nic nie chcę komentować ani interpretować.
    >
    > http://tinyurl.com/yfrolul

    Z całym szacunkiem drogi Skippy, ale cytować w Kaczmarka w proniemieckim
    Dzienniku...
    Nie popisałeś mocno, oj mocno....

    Co do wykresu nie wiem o co ci chodzi ale widac że funt był mocno
    przewartościowany. Dlaczego niby praca w GB miała by być pięć czy sześć razy
    więcej warta od pracy w Polsce.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 70. Data: 2010-03-20 08:31:53
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Z całym szacunkiem drogi Skippy, ale cytować w Kaczmarka w proniemieckim
    > Dzienniku...
    > Nie popisałeś mocno, oj mocno....

    To nie ma znaczenia.
    Znaczenie ma czy to jest prawda.
    Sposób w jaki ją negujesz, dyskwalifikuje z normalnej dyskusji więc dziękuje
    bardzo:)