  • 31. Data: 2010-03-16 11:57:57
    Temat: Re: "Solidarno?ae europejska".
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > To jedna z czterech tzw PIGS( Portugal, Italy, Greece,
    > Spain).

    W kwestii formalnej - znowu zjadłeś Irlandię.

    --
    eost.

  • 32. Data: 2010-03-16 13:10:27
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > złota z powietrza - miało być pardon.

    nie wiem czy mozna wyplukiwac zloto z powietrza ale na pewno juz mozna z
    bagna.
    Tak robi moja kopalnia zlota Galantas w Pln Irlandii, wyciska obecnie
    jakies 900 uncji troy na miesiac
    czywstego zlota. Mniam mniam

  • 33. Data: 2010-03-16 13:20:00
    Od: fatso <f...@n...com>

    totus wrote:
    > Endriu wrote:

    A dlaczego niby Anielka by miala zabraniac budowy autostrad w Polsce?
    Wszak tradycyjnie zle polskie drogi to bylo wielkie utrapienie dla
    Wehrmachtu.
    Kiedys, jakies 20 lat temu niecale policja spedzila caly traffic do
    Polski na boczne drogi.
    Bladzilem gdzies po wioskach okolo Frankfurtu nad Odra. Wjezdzam do
    wioski a tam
    droga jak marzenia, swiezo wylana asfaltem. Nazywa sie Oderstrasse i
    biegnie rownolegle
    do rzeki. O wy kurwy szwabskie- pomyslalem sobie- to wy nam taki
    numerek szykujecie?
    Bylo rzecza oczywista, ze to nie zadna ulica nadodrzanska ale droga
    strategiczna, majaca
    sluzyc do szybkiego przerzutu wojsk wzdluz granicy. Na wypadek gdyby
    sie Polacy kupa
    do Europy pchac zaczeli.

  • 34. Data: 2010-03-16 14:27:59
    Od: "Druch" <e...@n...com>

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message

    Plan byl taki zeby oglupic tutejszych tubylcow,
    tak zeby dzialajac przeciw sobie,
    a mysleli ze dzialaja dla swojego dobra :)

    Tak mialo byc np. z wprowadzeniem euro,
    a kto byl przeciw to byl "glupi" i "mial sie wstydzic,
    ze zapozniony".
    Jednak pusta kasa przywrocila rozum
    rudemu politykowi.

    A wkurznie w narodzie narasta z tych "sukcesow",
    mimo zaklinania rzeczywistosci w mediach.
    Ciekawie gdzie "starsi i madrzejsi" skanalizuja ta agresje?
    Na razie rudy wywinal sie od prezydentury. Szkoda.

    Druch

  • 35. Data: 2010-03-16 15:04:19
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Ciekawie gdzie "starsi i madrzejsi" skanalizuja ta agresje?
    > Na razie rudy wywinal sie od prezydentury. Szkoda.

    słusznie prawisz, ale mam jedną małą uwagę... słowo "druh" pisze się
    rzez "h"... trochę to głupio walic ortografa w ksywce... nawet gdy to było
    zamierzone to wielkiego sensu taki zabieg nie ma... sądząc z poetyki wypowiedzi
    wcześniej podpisywałęś się Duch, więc jesteś to tego "ch" przywiązany, ale
    ortografia ma swoje prawa he he... ja się ortografów nie czepiam bo sam je
    robię , ale ten mnie trochę razi... masz rację, w narodzie narasta wkurzenie...
    zaniedługo ludzie wezmą szturmówki w dłoń i wyjdą na ulice z okrzykiem "Wodżu
    Jarosławie ty nasz prowadż"... i wszystko znowu się stanie proste i
    piękne...lepiej się tak nie nastawiaj, bo jak twoi idole w następnych wyborach
    zbiorą znowu łomot to ciężko będzie sobie z taką traumą poradzic...

  • 36. Data: 2010-03-16 19:23:34
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Trochę się zatoczyłeś. Interesują mnie autostrady.

    Wiesz dobrze o czym mówię. Nie będę się powtarzał....

    EOT

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 37. Data: 2010-03-16 20:16:34
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    ================
    Monika Olejnik: Czy zostal pan skarcony panie posle za pomysl sojuszu z
    Sojuszem Lewicy Demokratycznej - Prawa i Sprawiedliwosci.

    Adam Hofman: Nie, nie zostalem...

    ================

    cala reszta rozmowy moze zostac streszczona:

    "czerwono-czarna koalicja zbawi Polske"

  • 38. Data: 2010-03-16 20:28:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > spłatę długów[...]".
    >
    > Tak wygląda właśnie solidarność europejska. Pierwszy krok - unia, drugi -
    > unijna waluta, ostatni - plajta i rozbiór. [...]".
    >
    > Tych Platformianych euronaganiaczy powinni odać pod trybunał. Gdyby Tusk
    > spełnił swoje obietnice, wprowadzniea Euro to pewnie mósielibyśmy oddać
    > szwabom .... Zakopane.
    >
    > Jak ja się kurwa dziwię że Tusk ma 40% procent poparcia.... Jak ja się
    > kurwa temu krajowi dziwię.....
    > O co tu kurwa chodzi, jakaś zbiorowa hipnoza czy co? .. Wytłumaczcie mi bo

    ale o co ci chodzi ? narazie to mamy PLN ... i dostajemy od nich w EUR co
    jes rostowski chętnie wymienia ma foreksie. W czym masz problem ?

    george

  • 39. Data: 2010-03-16 20:35:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > A ja ci mówię że wszystko zawdzięczamy tylko i wyłącznie SOBIE. I żadna
    > Unia z darmozjadami parlamentarnymi ustanawiającymi przepisy odnośnie
    > krzywizny banana i wypłukiwania wody z powietrza nie jest nam potrzebna.
    >
    > Jedyna co jest potrzebne to wolny rynek - Strefa Schengen do której już
    > dawno należymy.

    Narazie to pożyczamy od uni kasę i być może nie bedziemy musieli tego oddać
    bo sie to wszystko zawali.
    Wiec nie opowiadaj mi tu bajek że mogliśmy sobie te EUR wydrukować SAMI pod
    zastaw naszych emerytur. W takie brednie pejsaci by nie uwierzyli. Pożyczą
    nam ale tylko pod niemieckie i austriackie emerytury. I dobrze o tym
    wiesz...

    george

  • 40. Data: 2010-03-16 20:54:21
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "george"

    > ale o co ci chodzi ? narazie to mamy PLN ... i dostajemy od nich w EUR co
    > jes rostowski chętnie wymienia ma foreksie. W czym masz problem ?

    za duzo wymienia ich wymienia, złotek silny a to podobno niedobrze (spoko
    czacha, słaby to tez niedobrze) i wczasy sie zrobiły za tanie, zara wszyscy
    pojado do egpita a co gorsza na pattaye