  • 1. Data: 2004-11-18 23:31:11
    Temat: Skype - rozdwojenie jazni
    Od: Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl>

    Witam
    probowalem dwukrotnie doladowac konto Skype KK Lukas, ale zawsze
    Cancelled. Podejzewam, ze chodzi o kontrole IP. U mnie jest problem:
    IP japonskie bank polski. Jak podaje sie za japonczyka to pewnie nie
    podoba mu sie bank z Polski, a jak podaje sie za Polaka nie pasuje IP.
    Czy ktos z Kolegow doladowywal konto bedac na zagranicznym IP?
    m.
    Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu

  • 2. Data: 2004-11-18 23:52:21
    Temat: Re: Skype - rozdwojenie jazni
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl> wrote:
    > Czy ktos z Kolegow doladowywal konto bedac na zagranicznym IP?
    > m.

    Jak do Polski to sprobuj www.nawijka.pl - kupisz za 5 zl i bedzie ok.
    Dzisiaj przyszedl mail, ze w tlenofonie poprawili jakos rozmowy - jutro
    sprawdze - ale tam trzeba umowy wyslyac - wiec odpada.
    Co do Skype - nie wiem - ale zostalo mi 3 euro to szybko na komorke do
    Wloch wygadam ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://www.PRnews.pl
    Najswiezsze informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-19 00:24:43
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > Jak do Polski to sprobuj www.nawijka.pl - kupisz za 5 zl i bedzie ok.

    Tez chcialbym z niej korzystac, ale co z tego jak nikt nie przewidzial
    wersji na Maca :(

  • 4. Data: 2004-11-19 00:29:54
    Od: Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl>

    On Fri, 19 Nov 2004 00:52:21 +0100, "Michal 'Amra' Macierzynski"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Jak do Polski to sprobuj www.nawijka.pl - kupisz za 5 zl i bedzie ok.
    >Dzisiaj przyszedl mail, ze w tlenofonie poprawili jakos rozmowy - jutro
    >sprawdze - ale tam trzeba umowy wyslyac - wiec odpada.
    Dzieki za odzew, ale Nawijka nie przebija sie przez firewall uniwerku
    w Osace. Wiecej o moich problemach na pl.misc.telefonia.

  • 5. Data: 2004-11-19 01:15:26
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > podoba mu sie bank z Polski, a jak podaje sie za Polaka nie pasuje IP.
    > Czy ktos z Kolegow doladowywal konto bedac na zagranicznym IP?

    Może jakieś polskie proxy rozwiąże problem?

  • 6. Data: 2004-11-19 01:26:47
    Od: Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl>

    On 19 Nov 2004 02:15:26 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Może jakieś polskie proxy rozwiąże problem?
    A mozesz jakies polecic. Nie uzywam w Polsce proxy, czasami tylko
    uzywam takich dajacych calkowita anonimowosc, ale boje sie przez nie
    pchac numerow karty.

  • 7. Data: 2004-11-19 07:44:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl> wrote:
    > A mozesz jakies polecic. Nie uzywam w Polsce proxy, czasami tylko
    > uzywam takich dajacych calkowita anonimowosc, ale boje sie przez nie
    > pchac numerow karty.

    w3cache.icm.edu.pl 8080

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!