  • 1. Data: 2004-11-18 20:24:13
    Temat: 900 tysięcy rachunków w mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Z usług mBanku korzysta obecnie przeszło 730 tys. Klientów indywidualnych i
    biznesowych. W listopadzie średni przyrost nowych rachunków to blisko 1500
    dziennie
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7460

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-18 21:22:36
    Temat: Re: 900 tysięcy rachunków w mBanku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cnj0f2$rh2$2@news.onet.pl...
> [...]
    >biznesowych. W listopadzie średni przyrost nowych rachunków to blisko 1500

    Niech sie lepiej pochwala jak im spadaja depozyty. O tym dziwnie jest
    cicho. Chwala sie tym swoim EmaxemPlus a sciagneli zywcem to z OKO ING. Mimo
    swoich 5,3% (ING 5,25) sa generalnie i tak gorsi do ~14814zl, gdyz przelew z
    tego konta kosztuje 0,5zl a z ING jest darmowy.
    Najbardziej to juz zalewa mnie krew jak widze w tresci " Nominalna Stopa
    Procentowa (NSP) i Efektywna Stopa Procentowa (ESP) ". Niestety ESP przy
    obowiazujacym podatku nie istnieje (tak jak jest tu podawany) a efekt
    kapitalizacji jest o wiele mniejszy
    (http://mbank.com.pl/oferta/rachunki/emax/odsetki.ht
    ml) i bzdura sa podane
    po roku odsetki z uwzglednieniem kapitalizacji. Takich odsetek nigdy nie
    dostaniemy przed opodatkowaniem. Pseudobankowcy moze przestaliby robic
    ludziom wode z mozgu i podawac ESP. Operuje sie stopa nominalna i tak jest
    uczciwie, jezeli chcemy pokazac efektywnosc, to tylko na przykladzie z
    uwzglednieniem placonego podatku.

  • 3. Data: 2004-11-18 21:47:11
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Z usług mBanku korzysta obecnie przeszło 730 tys. Klientów indywidualnych
    > biznesowych. W listopadzie średni przyrost nowych rachunków to blisko 1500
    > dziennie

    ciekawe ile z tej liczby to tzw. martwe rachunki, na ktorych nie ma obrotow?

    mnostwo ludzi przestalo traktowac mBank jako swoj podstawowy bank po
    wprowadzeniu oplat za przelewy, a rachunkow nie pozamykali, bo skoro
    z ich posiadanie nie wiążą się żadne koszty to może kiedyś się przydadza...

  • 4. Data: 2004-11-18 23:47:59
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Bob* napisał(a):

> [...]

    "W listopadzie średni przyrost nowych rachunków to blisko 1500 dziennie"
    :) Nie spisywałbym tego banku na straty ;)

    Gree

  • 5. Data: 2004-11-19 02:46:09
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 18 Nov 2004 21:24:13 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >biznesowych. W listopadzie średni przyrost nowych rachunków to blisko 1500

    Cyt. z w/w strony: "mBank niezmiennie opiera swoje działanie na misji Maksimum
    korzyści i wygoda w finansach osobistych. Stara się słuchać swoich Klientów i
    zgodnie z ich sugestiami rozwijać zakres oferty."

    Niczego sie nie nauczyli po pamietnym wprowadzeniu oplat za przelewy, dalej
    marudza to samo...

  • 6. Data: 2004-11-19 08:03:53
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 21:24:13 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > Z usług mBanku korzysta obecnie przeszło 730 tys. Klientów
    > indywidualnych i biznesowych. W listopadzie średni przyrost nowych
    > rachunków to blisko 1500 dziennie
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,7460

    PR góóóóóóóórą :D dali by coś co pozwoliłoby powiedzieć "tak - mBank to
    faktycznie MÓJ bank". Póki co z usługami zaczeli równać od innych bo
    przespali trochę :-) No i dalej nie potrafią wycofać sięz błędnych decyzji
    tylko uważają ze wszystko jest OK.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 7. Data: 2004-11-19 08:15:11
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > biznesowych. W listopadzie średni przyrost nowych rachunków to blisko 1500

    no to juz rozumiem pomysl z 3 Emax+ chodzi o to by pekl milion w tym roku
    :-))

    D.

  • 8. Data: 2004-11-19 08:17:36
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cnk9r7$j83$...@i...gazeta.pl,
    Dave <d...@o...pl>:

    > no to juz rozumiem pomysl z 3 Emax+ chodzi o to by pekl milion w tym
    > roku :-))

    Tez. Ale jest, niestety, wazniejsza przyczyna. Chodzi o to, aby nie
    podwyzszac zanadto eMaksa, bo z nim sa zwiazane (oprocentowaniem) lokaty
    antybelkowe, gdzie jest duzo i tak zablokowanych srodkow.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-11-19 08:36:38
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cnka7h$o26$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
    > podwyzszac zanadto eMaksa, bo z nim sa zwiazane (oprocentowaniem) lokaty
    > antybelkowe, gdzie jest duzo i tak zablokowanych srodkow.

    wiem to niestety...
    Ale takie postepowanie sprawi ze po zakonczeniu lokaty pieniadze zamiast
    zostac wyplyna z mbanku..

    D.

  • 10. Data: 2004-11-19 08:38:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zgodnie z ich sugestiami rozwijać zakres oferty."
    >
    > Niczego sie nie nauczyli po pamietnym wprowadzeniu oplat za przelewy, dalej

    marketolą andy, marketolą ;-)