  • 1. Data: 2004-11-18 20:35:36
    Temat: Malzonek wspolkredytobiorca i BIK
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    Witam,

    mam pytanie do specow od bankowosci. Zalozmy sytuacje, ze jestem wpisany
    w BIK z nienajlepszym rezultatem (tzn. jeden kredyt splacany od 3 lat
    wzorowo i drugi sprzed 5 lat w trybie egzekucji itp). Zona bierze kredyt
    samochodowy na ktorym ja wystepuje jako wspolkredytobiorca (tak to sie
    chyba nazywa). Jak moze sie potoczyc weryfikacja (chodzi konkretnie o PTF)?

    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski

  • 2. Data: 2004-11-18 22:07:26
    Temat: Re: Malzonek wspolkredytobiorca i BIK
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ziemowit" <n...@p...adr> napisał w wiadomości
> [...]
    > samochodowy na ktorym ja wystepuje jako wspolkredytobiorca (tak to sie
    > chyba nazywa). Jak moze sie potoczyc weryfikacja (chodzi konkretnie o

    to zalezy jaki to bank przewaznie jest 2-3 lata karencji po zamknieciu
    windykacji, po tym okresie nie powinno byc przeszkod, w przeciwnym wypadku
    nie bedziesz kredytobiorca tylko zona (jej dochod, twoja zgoda-chyba ze
    kwota kredytu nie przekroczy 4 krotnosci jej dochodu netto)

  • 3. Data: 2004-11-18 22:24:34
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

> [...]
    > nie bedziesz kredytobiorca tylko zona (jej dochod, twoja zgoda-chyba ze
    > kwota kredytu nie przekroczy 4 krotnosci jej dochodu netto)
    No wlasnie chodzi o to zeby zona byla kredytobiorca. Kredyt przekroczy
    jej dochod 4-krotnie wiec moj podpis na wniosku jest (wpisuja mnie jako
    wspolkredytobiorce). Chodzi teraz o to czy sprawdzany jest kredytobiorca
    (tylko zona) czy oboje.

  • 4. Data: 2004-11-18 23:38:21
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > jej dochod 4-krotnie wiec moj podpis na wniosku jest (wpisuja mnie jako
    > wspolkredytobiorce). Chodzi teraz o to czy sprawdzany jest kredytobiorca

    w takim razie nie jestes kredytobiorca (nie powinni Cie wpisywac jako
    kredytobiorce) tylko wyrazasz zgode na zaciagniecie kredytu wspolmalzonki i
    Ciebie nie sprawdzaja

  • 5. Data: 2004-11-19 00:01:47
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

> [...]
    > jej dochod 4-krotnie wiec moj podpis na wniosku jest (wpisuja mnie jako
    > wspolkredytobiorce). Chodzi teraz o to czy sprawdzany jest kredytobiorca

    Na 99% nie zostaniesz zweryfikowany - oczywiscie moge sie mylic...

    Pozdr.,
    Piotr