  • 1. Data: 2004-01-14 12:18:31
    Temat: Skarbiec rozdaje prezenty
    Od: "Aleksandra Marchowska" <a...@m...pl>

    Dni Skarbca w Multibanku - Sprawdź szczegóły na
    http://co.multibank.pl/techniki_oszczedzania/dni_ska
    rbiec/

    Podczas Dni Skarbca będzie można
    - dokonać nabycia jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zarządzanych
    przez Skarbiec TFI S.A. bez opłaty manipulacyjnej (w tym dniu oraz przez 4
    kolejne dni robocze - w sumie 5 dni).
    - otrzymać miły upominek od Skarbiec TFI S.A.
    - wspólnie z przedstawicielami Skarbiec TFI S.A. przeanalizować strategie
    inwestycyjne.
    - poznać pełną ofertę Skarbiec TFI S.A.

    Zapraszamy,
    Aleksandra Marchowska
    WEB MArketing MultiBank

  • 2. Data: 2004-01-14 12:44:15
    Temat: Re: Skarbiec rozdaje prezenty
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    1...@n...onet.pl,
    Aleksandra Marchowska <a...@m...pl>:
> [...]
    > zarządzanych przez Skarbiec TFI S.A. bez opłaty manipulacyjnej (w tym
    > dniu oraz przez 4 kolejne dni robocze - w sumie 5 dni).

    Jak to? A po tych 5 dniach Centrum Oszczedzania wprowadzi oplaty
    manipulacyjne??

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-14 12:46:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertS <u...@o...pl> wrote:
    > Jak to? A po tych 5 dniach Centrum Oszczedzania wprowadzi oplaty
    > manipulacyjne??

    Mowa o placowkach a nie kanale internetowym ;)

  • 4. Data: 2004-01-14 12:57:46
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bu3dnf$peu$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Mowa o placowkach a nie kanale internetowym ;)

    Domyslam sie, ale to wypadaloby to jasno napisac. Podany byl adres Centrum
    Oszczedzania!

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-14 13:55:25
    Od: "Aleksandra Marchowska" <a...@m...pl>

    Wszystkie fundusze oferowane w Centrum Oszczędzania można nabywać w internecie
    bez żadnych opłat manipulacyjnych.
    Opłaty manipulacyjne pobierane są w placówkach MultiBanku.
    Podczas trwania Dni Skarbca w wymienionych placówkach można spotkać sie z
    przedstawicielami TFI Skarbiec SA, zakupić jednostki funduszy bez opłat
    manipulacyjnych i jeszcze dodatkowo otrzymać miły upominek..
    Wykaz placówek dostępny jest na stronie >>

  • 6. Data: 2004-01-14 14:51:13
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    1...@n...onet.pl,
    Aleksandra Marchowska <a...@m...pl>:
    > Wszystkie fundusze oferowane w Centrum Oszczędzania można nabywać w
    > internecie bez żadnych opłat manipulacyjnych.
    > Opłaty manipulacyjne pobierane są w placówkach MultiBanku.

    No to chyba rozumiem. Zamiast nabywac w internecie, mozna sobie w tym
    okresie zrobic spacer do placowki i nie poniesc z tego tytulu kary - tez
    jakis prezent :)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-14 15:07:18
    Od: "Aleksandra Marchowska" <a...@m...pl>

    > 1...@n...onet.pl,
    >
    > No to chyba rozumiem. Zamiast nabywac w internecie, mozna sobie w tym
    > okresie zrobic spacer do placowki i nie poniesc z tego tytulu kary - tez
    > jakis prezent :)

    Nie do końca..
    W placówce w tym czasie dodatkowo może Pan skorzystac z fachowej porady
    ekspertów, może poznać Pam prezentowane przez przedstawicieli Skarbies TFI SA
    prognozy rynkowe i podzielić się opinią na tematy finansowe.
    W biurach maklerskich za taką usługę klienci muszą płacić i to niebagatelne
    sumy.
    Dodatkowo może Pan jeszcze poznać ofertę i po części strategie inwestowania
    Skarbiec TFI SA, uzyskane informacje mogą byc niezmiernie przydatne przy
    oszczędzaniu w dany fundusz. Bowiem na tej podstawie można przewidzieć jak będą
    zachowywały się fundusze zarządzane przez to TFI w bieżącej sytuacji rynkowej
    oraz które z oferowanych produktów najlepiej spełniają Pańskie oczekiwania.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Marchowska
    WEB MArketing MultiBank

  • 8. Data: 2004-01-14 15:20:11
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    1...@n...onet.pl,
> [...]

    > finansowe.
    > W biurach maklerskich za taką usługę klienci muszą płacić i to

    Ufff.... bo ostatnio bylem CDM Pekao i nieopatrznie podzieliłem się z
    maklerem kilkoma opiniami na tematy finansowe - mam szczescie, ze mnie nie
    skasowali ;)

    A juz na powaznie - dziekuje za cierpliwe uscislenia - na pewno przydadza
    sie innym czytelnikom grupy.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-01-15 17:43:54
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

> [...]
    SA
    > prognozy rynkowe i podzielić się opinią na tematy finansowe.

    A z kim będzie można się spotkać? Będą zarządzający funduszami?

    > W biurach maklerskich za taką usługę klienci muszą płacić i to
    niebagatelne
    > sumy.

    A konkretnie?