  • Data: 2002-01-27 20:22:37
    Temat: Re: Sez@mowcy - jak tam wasze prowizje?
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Jan 2002 20:17:06 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >HA! Zatem wychodzi na blad w systemie. Powinni ci naliczyc: 11 + 7,5.
    >Wychodzi na to ze jak ktos ma debet <= 2500 to prawidlowo nie
    >naliczaja prowizji, a jak ktos ma >2500 to nie uwzgledniaja tego, ze
    >prowizja powinna byc liczona od kwoty powyzej 2500!
    >Zglosilem to dzis bankofonowi, zobaczymy czy cos zrobia.
    >A moze bepehowsko-pebekowscy czytacze pbb zadzialaja? :-)

    OLSNILO MNIE! To moze byc... nowa interpretacja :-)

    W TOIP stoi:

    posiadanie limitu salda debetowego w rachunku
    oszczednosciowo-rozliczeniowym typu Srebrny Sezam:
    0,1% min. 3 zl - od kwoty powyzej 2500 zl przyznanego limitu
    miesiecznie.

    no i taki zapis mozna interpretowac dwojako. do grudnia interpretowano
    go tak, ze przy naliczeniu oplaty kwota debetu byla pomniejszana o
    2500 zl, byc moze od stycznia interpretuje sie tak, ze 0,1% min. 3 zl
    JEST NALICZANE od kwoty debetu powyzej 2500 zl :-)))

    Ale telefonokonsultant przyznal mi dzis, ze powinno sie pomniejszac.
    Ech...

    PGR