  • Data: 2002-01-27 20:17:06
    Temat: Re: Sez@mowcy - jak tam wasze prowizje?
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Jan 2002 21:06:01 +0100, "radar" <m...@p...com> wrote:

    >Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci
    >
    >Mi naliczyli 21zeta za srebrny + debet 10kzl. Jak zwykle zmiany bez
    >informacji. Wrrrrrr.

    HA! Zatem wychodzi na blad w systemie. Powinni ci naliczyc: 11 + 7,5.
    Wychodzi na to ze jak ktos ma debet <= 2500 to prawidlowo nie
    naliczaja prowizji, a jak ktos ma >2500 to nie uwzgledniaja tego, ze
    prowizja powinna byc liczona od kwoty powyzej 2500!
    Zglosilem to dzis bankofonowi, zobaczymy czy cos zrobia.
    A moze bepehowsko-pebekowscy czytacze pbb zadzialaja? :-)

    PGR