  • Data: 2002-09-19 14:17:08
    Temat: Re: Sesje Elixir ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sep 2002 14:02:06 -0000, Romek<r...@s...cut> wrote:
    >Dzieki, a wiesz moze o jakich godzinach? Wykonalem przelew po 12,
    >jest 14 pieniedzy nie ma, zadzwonilem i tak mi odpowiedziano.
    >Co prawda Pani nieco wahala sie z odpowiedzia.

    Godziny graniczne okresla regulamin KIRu ale to dla klienta ma
    niewielkie znaczenie bo banki moga sobie te terminy dowolnie
    ograniczac (takze w zalenosci od kanalu zlozenia dyspozycji).

    Ale niezalznie od banku przelew wykonany o 12 raczej do 14 szans
    dotrzec nie ma. W zaleznosci od banku mogl wyjsc druga albo trzecia
    sesja (raczej trzecia) albo nawet wyjdzie dopiero pierwsza jutro.
    U odbiorcy w zaleznosci od tego ktora sesja wyszedl i od terminow
    ksiegowania sesji w banku odbiorcy moze juz byc albo nawet przyjsc
    jutro po poludniu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl