  • Data: 2002-09-25 08:33:46
    Temat: Re: Przegrałeś
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sprawdz sobie w bankomacie czy ci saldo zadłużenie nie zmalalo. Przelewy
    robione przez BZWBK24 do ok. 15 dochdza w ten sam dzien.
    Jak tez raz nie mialem na karcie spłaty w ten sam dzien, pojawilo sie ze 2-3
    dni później ale z datą spłaty w tym dniu kiedy wysłałem przelew.
    W bankomacie saldo jest bardzie aktualne, a spradzenie na kredytówce jest
    bezpłatne.

    Grześ